AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Møtte ei jente på byn i går og hun ble med meg hjem. Hun studerte så hun var sikkert noen av tyve. Deilig dame, deilig sex. Hun dro for et par timer siden. Det som surrer i hodet mitt var at hun hadde lange sorte strømper under. Og at det var så sexy at hun ikke tok de av når vi drev på. Jeg har ikke opplevd det før. Hun sa at hun alltid brukte sånn, at det var vanlig. er det sånn?? Anonymkode: eb48e...2a4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Tror ikke det er så vanlig. Anonymkode: 6e3b1...d30 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Jeg bruker slike ca 4 av 7 dager i uken. Helt normalt. Anonymkode: ee52d...d02 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Hun brukte det alltid. Det var vanlig for henne. Sikker på at hun ikke hadde et litt spesielt "yrke" på fritiden? Anonymkode: 10106...f45
Master1 Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker slike ca 4 av 7 dager i uken. Helt normalt. Anonymkode: ee52d...d02 Så deilig frekt og pirrende det
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun brukte det alltid. Det var vanlig for henne. Sikker på at hun ikke hadde et litt spesielt "yrke" på fritiden? Anonymkode: 10106...f45 Nei, tror ikke det, var nok heller det at hun brukte lange strømper i stedet for strømpebukse Anonymkode: eb48e...2a4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun brukte det alltid. Det var vanlig for henne. Sikker på at hun ikke hadde et litt spesielt "yrke" på fritiden? Anonymkode: 10106...f45 Så må man altså være prostituert for å bruke stay up’s/strømper i stedenfor strømpebukser? Den var ny for meg. Jeg bruker de fordi jeg synes det er mer behagelig enn en strømpebukse. Anonymkode: ee52d...d02 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så må man altså være prostituert for å bruke stay up’s/strømper i stedenfor strømpebukser? Den var ny for meg. Jeg bruker de fordi jeg synes det er mer behagelig enn en strømpebukse. Anonymkode: ee52d...d02 For en dust som skriver dette.. stay up's strømper er jo flott og gjør kvinnen om mulig enda flotter - skulle ønske det var flere som deg.. Ta muligheten bruk det du ønsker selv, og bare så du vet de vi gutta elsker det Anonymkode: 4be07...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 Bruker det aldri for under klær er det døds ubehagelig og heller ikke varmt så ser ikke vitsen. Har hendt jeg bruker det hjemme rett fra dusjen når jeg skal dresse meg opp for soverommet men aldri ute Anonymkode: bc32e...39b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #10 Skrevet 9. desember 2018 På 08.12.2018 den 12.16, AnonymBruker skrev: Møtte ei jente på byn i går og hun ble med meg hjem. Hun studerte så hun var sikkert noen av tyve. Deilig dame, deilig sex. Hun dro for et par timer siden. Det som surrer i hodet mitt var at hun hadde lange sorte strømper under. Og at det var så sexy at hun ikke tok de av når vi drev på. Jeg har ikke opplevd det før. Hun sa at hun alltid brukte sånn, at det var vanlig. er det sånn?? Anonymkode: eb48e...2a4 Har avtalt å møte henne igjen til uken! Anonymkode: eb48e...2a4
Jolene Skrevet 9. desember 2018 #11 Skrevet 9. desember 2018 På 8.12.2018 den 11.22, AnonymBruker skrev: Hun brukte det alltid. Det var vanlig for henne. Sikker på at hun ikke hadde et litt spesielt "yrke" på fritiden? Anonymkode: 10106...f45 Så man må være prostituert for å like strømper? Det var nytt for meg! Da vet jeg hva det sier om meg når jeg bruker hofteholder og strømper på dalig basis... 4
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #12 Skrevet 9. desember 2018 7 minutter siden, Jolene skrev: Så man må være prostituert for å like strømper? Det var nytt for meg! Da vet jeg hva det sier om meg når jeg bruker hofteholder og strømper på dalig basis... Det er både pirrende og utrolig sexy med strømper og hofteholdere på en kvinnekropp Nyter synet,,,,
Jolene Skrevet 9. desember 2018 #13 Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, Master1 skrev: Det er både pirrende og utrolig sexy med strømper og hofteholdere på en kvinnekropp Nyter synet,,,, Skjønner jeg godt For egen del bruker jeg det fordi det er mye mer behagelig enn strømpebusker 2
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #14 Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Jolene skrev: Skjønner jeg godt For egen del bruker jeg det fordi det er mye mer behagelig enn strømpebusker Vil anta at du og føler deg mer sexy og kanskje til og med lysten av å ha dette på deg. Kan jo bli kåt av bare tanken...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #15 Skrevet 9. desember 2018 20 minutter siden, Jolene skrev: Så man må være prostituert for å like strømper? Det var nytt for meg! Da vet jeg hva det sier om meg når jeg bruker hofteholder og strømper på dalig basis... Visste ikke at man fortsatt fikk kjøpt hofteholder. Er ikke det veldig gammeldags? Anonymkode: f0fd8...4a3 1
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #16 Skrevet 9. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke at man fortsatt fikk kjøpt hofteholder. Er ikke det veldig gammeldags? Anonymkode: f0fd8...4a3 er sexy as hell 1
Jolene Skrevet 9. desember 2018 #17 Skrevet 9. desember 2018 4 timer siden, Master1 skrev: Vil anta at du og føler deg mer sexy og kanskje til og med lysten av å ha dette på deg. Kan jo bli kåt av bare tanken... Tja, sexy føler jeg meg uansett Haha! 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke at man fortsatt fikk kjøpt hofteholder. Er ikke det veldig gammeldags? Anonymkode: f0fd8...4a3 Joda, men ikke i norske butikker. Hva gjør det om det er gammeldags? Mye mer praktisk enn strømpebukse, samt mye mer behagelig på
Master1 Skrevet 9. desember 2018 #18 Skrevet 9. desember 2018 6 minutter siden, Jolene skrev: Tja, sexy føler jeg meg uansett Haha! Joda, men ikke i norske butikker. Hva gjør det om det er gammeldags? Mye mer praktisk enn strømpebukse, samt mye mer behagelig på Og mere sexy
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 Jeg kjøper hofteholder hos change feks. H&M har også noen. Anonymkode: ee52d...d02
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 Studine med stayups! Er dette bare en drøm? Anonymkode: ef18f...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå