Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: dcf17...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli mer kynisk, egoistisk og slem

• Liker 1
Skrevet

Slå årets gig rekord. Det kommer til å bli dyrt, og vanskelig. Men jeg skal faen meg gjørra et godt forsøk. 

Skrevet

å ikke ha noen forsetter..😌

• Liker 1
Skrevet

Ta vare på meg selv og ta valg som er bra for meg:)

Skrevet
4 minutter siden, Nettvenn skrev:

å ikke ha noen forsetter..😌

Men da har du jo feilet med en gang 😮

Anonymkode: 3e576...cc6

• Liker 3
Skrevet

Lese flere bøker! Målet er én i uka, men skjermbruk har helt ødelagt min evne til å fokusere 😄 Leste masse før, så jeg vet jeg kan.

For noen år siden var nyttårsforsettet å gå mer på konserter, teater og show. Bor i Oslo, litt av poenget med å bosette seg her var jo kulturtilbudet, men var nesten aldri på noe. Etter det har jeg vært på noe 1-2 ganger i mnd. 

Anonymkode: 7394f...dd3

Skrevet

Har klart å begynne å trene 4 ganger i uken for 2018, så for 2019 blir det å spise lørdagssnop på lørdager :)

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har du jo feilet med en gang 😮

Anonymkode: 3e576...cc6

hihi,har jeg ingen forsetter,så blir jeg ikke skuffet over at jeg ikke klarer å oppfylle de😂

Skrevet

Be folk jeg ikke liker oppførsel til om å dra til helvete i klare ordelag.

Anonymkode: 85a26...56a

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet
12 minutter siden, Nettvenn skrev:

hihi,har jeg ingen forsetter,så blir jeg ikke skuffet over at jeg ikke klarer å oppfylle de😂

Litt avsporing, men jeg tror det vedkommende mente var at siden forsettet ditt var å ikke ha noen forsetter, så har du feilet, siden du tross alt har et forsett: å ikke ha noen forsetter.

Skrevet
5 minutter siden, Solsmil skrev:

Litt avsporing, men jeg tror det vedkommende mente var at siden forsettet ditt var å ikke ha noen forsetter, så har du feilet, siden du tross alt har et forsett: å ikke ha noen forsetter.

ok,misforstod jeg 😉

Skrevet

Har ikke noe

Skrevet

Jeg skal prøve å få færre reisedager i året og mer tid hjemme, og så vil jeg begynne å stå opp tidligere for å rekke å trene før jeg vekker ungene. Jeg føler meg ladet og vel etter at jeg har trent og tror det må føles deilig å dra på jobb med den følelsen.

Skrevet

Trene mer, mindre skjermbruk, mindre godteri og bevege meg mer

• Liker 1
Skrevet

Hatt "å drekka mer" i ti år, enda ikke klart å holde dey. Så prøver igjen😂

Anonymkode: c468b...982

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...