Jullan Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Noen som har tips om en god,tørr musserene vin til velkomstdrink? Champagne blir desverre altfor dyrt til 70 gjester....
rutti Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Hva med Martinie Astì? Det billigste tror jeg blir å lage den selv. Toastmasteren min og hans kone tilbydde seg å lage velkomst drinken vår. Trpor det blir helt topp. Har en oppskrift liggende om du vil se på den.
linky Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 martini asti er godt ja.. vi slipper og å tenke på det. svigermor tilbød seg å lage velkomstdrinken hos oss, så sparer vi inn litt penger der også..
Jullan Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2005 Ja!! Vil veldig gjerne se oppskriften! Har liksom alltid forestilt meg at det skal være champagne,men det høres veldig spennende ut med noe annet.
Lia Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Vi hadde en Cremant du Borgogne som velkomstdrink. Det er fransk musserende vin - mye billigere enn ekte champagne. Det finnes mange typer av denne, men vi hadde en med sort etikett med gullskrift. Kjempegod! Passe tørr, uten å være "snerpete."
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 Er godt med noe som ikke er for søtt, særlig hvis dere skal ha bryllupet om sommeren, og det er varmt-da kan søte velkomstdrinker være litt kvalmende.
aprilbrud Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Vi hadde en Cremant du Borgogne som velkomstdrink. Det er fransk musserende vin - mye billigere enn ekte champagne. Det finnes mange typer av denne' date=' men vi hadde en med sort etikett med gullskrift. Kjempegod! Passe tørr, uten å være "snerpete."[/quote'] Vi skal også ha en av de, husker ikke nøyaktig navn, men den koster ca 130 kr flasken. Veldig god!!
Lia Skrevet 1. april 2005 #9 Skrevet 1. april 2005 Høres ut som det er den samme som vi hadde - betalte vel 135,- for flasken, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå