Gå til innhold

Hvor stort problem hadde det vært for deg om du hadde blitt forelsket i en mann med for liten penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde blitt forelsket i en fyr før du fant ut hvordan han var utstyrt.

Ville det vært enklest å kvitte seg med han, eller å leve med han?

Kanskje si farvel til din livs kjærlighet, men ha et usselt sexliv resten av livet, eller satse på et godt sexliv, men kanskje aldri finne den store kjærligheten igjen..

Hvordan hadde akkurat du løst dette problemet?

(ettersom det er individuelt hva som oppfattes som liten penis, setter jeg som forutsetning at den er for liten til akkurat deg, selv om man kanskje må ned til mikropenisstørrelse før enkelte synes den er for liten)

Anonymkode: b92de...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt så lenge det ikke var noe problem for ham. 

Anonymkode: 98884...d6f

• Liker 10
Skrevet

Jeg tror ikke man føler at det er livets store kjærlighet dersom det ikke er god kjemi på soverommet. 

Med den rette så vil ofte sex være fantastisk uansett om penisen er mindre enn gjennomsnittet.

Anonymkode: fbd01...1d4

• Liker 16
Skrevet

Enda en penistråd.

Anonymkode: dec4f...147

• Liker 13
Skrevet (endret)

Jeg hadde vært i ekstase over å ha funnet en fantastisk mann! :yvonne:

I et forhold er jeg interessert i mannen, penis og sex er en del av et forhold, men det aller viktigste er jo at jeg liker mannen.

For min del er det 95% utvendig stimuli som gjelder, så om utstyret hans er litt lite. So what... betyr veldig lite for meg uansett :) 

De har funnet at en micropenis lile godt kan lage barn som en monsterpenis. Så om micropenismannen er «mannen i mitt liv», ja da velger jeg ham 1000 ganger over noen andre! :nori:

Endret av Ariana807
  • Liker 17
Skrevet

Men hva om man ikke kjenner penisen inni?

Anonymkode: 16062...46f

• Liker 2
Skrevet

En penis er ikke synonymt med et dårlig sexliv. Hvis drømmemannen har liten penis er ikke det er stort problem, så lenge han klarer å tilfredsstille meg likevel. Så han må jo selvsagt være villig til å gå ned på meg, eller bruke andre hjelpemidler. I tillegg er det mulig å bli tilfredsstilt av under gjennomsnittet stor penis, så lenge han vet hva han driver med, eller i hvert fall er villig til å lære hvordan han kan bruke den for å tilfredsstille partneren. Gitt at han ikke har en usedvanlig liten penis/mikropenis, men da finnes det andre løsninger. Det er dog viktig å ha god kjemi på soverommet, men man kan ha god seksuell kjemi selv om mannens penis er liten. Kvinner som er i forhold med andre kvinner klarer å ha et fint sexliv selv om de ikke får en penis inn i  vagina. Så man må ikke ha penisen til en mann inni vagina for å bli tilfredsstilt, det finnes mange andre måter. Så lenge drømmemannen ikke er egoistisk (eller klein) og vi har god kjemi på soverommet er ikke en liten penis en "dealbreaker". Vil legge til at hvis "drømmemannen" er en egoist i senga så er han ikke drømmemannen likevel. 

Anonymkode: 46b25...3e6

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke man føler at det er livets store kjærlighet dersom det ikke er god kjemi på soverommet. 

Med den rette så vil ofte sex være fantastisk uansett om penisen er mindre enn gjennomsnittet.

Anonymkode: fbd01...1d4

Mener du at selv om du er oppover ørene forelsket i en mann, kan han uasett ikke bli din store kjærlighet om han ikke holder mål på soverommet?

Anonymkode: b92de...ac9

• Liker 1
Skrevet

Har dumpet en fyr pga for stor penis som ødela sexlivet. Har ikke og kommer ikke til å dumpe en penis som er for liten. 

Anonymkode: 62c89...3c1

• Liker 7
Skrevet

Liten penis hadde aldri vært noe problem, så det hadde løst seg før det oppsto. Ingen ting med små peniser som betyr usselt sexliv. Usle menn, derimot.

Anonymkode: 3f6b6...17b

• Liker 7
Skrevet

En fyr med liten penis kan aldri bli "mitt livs kjærlighet", så problemstillingen er ikke-eksisterende. Får jeg følelser for en mann så forsvinner de fort om det kommer frem ting ved han som er en deal-breaker.

Anonymkode: f1260...ea6

• Liker 4
Skrevet

Kan ikke se for meg at jeg hadde sett på det som et problem at han hadde "for liten" penis. Heller "for liten" enn for stor. Sex er ikke alt, men en liten penis er da ikke ensbetydende med "et usselt sexliv". Så nei, jeg vilke definitivt ikke dumpet han pga det. 

Anonymkode: 35490...216

• Liker 5
Skrevet

Stort. 

Hadde ikke kunnet leve med det derfor ligger jeg med noen jeg begynner å like ganske fort så jeg ikke har masse følelser og er attatched allerede , når jeg finner det ut

Anonymkode: e980a...9b2

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke og kommer ikke til å dumpe en penis som er for liten. 

Folk som sier dette har ikke vært borte i liten penis. Den eneste av mine venninder som alltid har forsvart små peniser kom det frem etter mange år at kun hadde sett gjennomsnitlige og store, det visste hun ikke før hun så en som virkelig var liten og først da skjønte hva vi andre mente med at size matters 

• Liker 6
Skrevet

Det hadde vært grunn nok til å slå opp tror jeg. Vaginal sex med penis er en stor del av min seksualitet. Hadde jeg bare brydd meg om oralsex og fingring kunne jeg likegodt vært lesbisk... Men jeg er hetero og vil ha en mann med stor nok penis, da selve penis for meg er en stor turn-on.

Anonymkode: 512ab...089

• Liker 5
Skrevet
On 12/8/2018 at 11:59 AM, AnonymBruker said:

Har dumpet en fyr pga for stor penis.  

Jaja, skal man først bli dumpa så er det vel ikke så mange dumpegrunner som sårer mindre enn akkurat den der. 😁

• Liker 6
Skrevet

Hadde snakket med han og funnet alternative ting man kunne gjøre sammen. For meg er det viktig å være åpen om sexlivet med en partner, og da må man snakke om hva som er tilfredsstillende for hverandre. Oralsex kan jo være like godt/bedre enn penetrering, hvertfall om du lærer han hva du liker. 

• Liker 4
Skrevet

Meh hadde ikke sett på det som et problem :) 

• Liker 4
Skrevet

Om jeg følte han var min livs kjærlighet? Null problem!

Anonymkode: c2948...726

• Liker 3
Skrevet
På 8.12.2018 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Folk som sier dette har ikke vært borte i liten penis. Den eneste av mine venninder som alltid har forsvart små peniser kom det frem etter mange år at kun hadde sett gjennomsnitlige og store, det visste hun ikke før hun så en som virkelig var liten og først da skjønte hva vi andre mente med at size matters 

Jeg har sett liten penis. Jeg har vært sammen med en med mikropenis. Selv erigert var den for liten til at den kunne penetrere. Det ble slutt men ikke p.ga penisen. 

1 time siden, Akhenaton skrev:

Jaja, skal man først bli dumpa så er det vel ikke så mange dumpegrunner som sårer mindre enn akkurat den der. 😁

Han har blitt dumpet flere ganger for samme grunn. Han syns ikke det er noe gøy. Jeg kunne ikke ha sex med ham i misjonær eller bakfra, han kunne ikke støte hardt, han kunne ikke bli ivrig, han kunne ikke kjøre å fort, suging var helt umulig. Den var ikke tjukk, bare sjukt lang. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...