Gå til innhold

Lokaler i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Noen som vet om noen bra lokaler i Stavanger/Sandnes?

Vi blir ca 50 gjester (ikke flere vertfall)... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger et koselig lokale nede ved Breiavatnet. Det reklameres mye for som bryllupslokale. Er det Charlottenlund det heter kanskje?

Ellers, Victoria Hotell.

Gjest gjesta
Skrevet

Ah! Perfekt. Vi vil så gjerne ha noe midt i byen.

Hvis det ikke er for dyrt da... :)

Skrevet

Æ vett bare om Jærgården, der er det kjempe flott, men så ligger det jo ut på Jæren oxo da.

Gjest gjesta
Skrevet
Æ vett bare om Jærgården' date=' der er det kjempe flott, men så ligger det jo ut på Jæren oxo da.[/quote']

Mye fint ute på Jæren, men blir litt langt vekke fra kirken dessverre.. :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken kirke? :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi feiret 50 årsdagen til mamma på charlottenlund. De hadde en god service og nydelig mat. Ikke så dyrt. Men hvis dere blir 50 pers kan det bli litt trangt. Vi var 25 der og det holdt.

Men for all del, det kan godt vær at de åpner et rom til som vi ikke såg eller de setter bordene litt anderledels..

FridaHhansens hus ( Hillevåg) er og flott. var der i sommer. Lyse fine lokaler..

kostet 1000 kr å leie og da tok de og utvask. billig! :P

Gjest gjesta
Skrevet
Vi feiret 50 årsdagen til mamma på charlottenlund. De hadde en god service og nydelig mat. Ikke så dyrt. Men hvis dere blir 50 pers kan det bli litt trangt. Vi var 25 der og det holdt.

Men for all del, det kan godt vær at de åpner et rom til som vi ikke såg eller de setter bordene litt anderledels..

FridaHhansens hus ( Hillevåg) er og flott. var der i sommer. Lyse fine lokaler..

kostet 1000 kr å leie og da tok de og utvask. billig! :P

Skal sjekke den på Hillevåg. :)

Vi blir vertfall 40, men ikke mer enn 50 ja.

Thanks!;)

Skrevet

:oops: det var jeg som var gjest.. Det var det å skjekke at en er innlogget :wink:

Lykke til..

Gjest gjesta
Skrevet
:oops: det var jeg som var gjest.. Det var det å skjekke at en er innlogget :wink:

Lykke til..

Fikk ikke opp noe hjemmeside når jeg søkte. Er det stor plass, når jeg tenker ca 50 gjester, ikke flere.

Skrevet

Det var broren til min forlovede som giftet seg der, og de var 54 gjester så det var god nok plass.

Der e en god gang og et stort nok rom utenom til gavebord og slikt. Kjøkken og en stor terrasse på baksiden og en uteplass på fremsiden. Jeg synes det var flott. Hadde ikke de hatt det der hadde vi brukt det huset.

Eneste er at en må ha catering.

Si ifra når du vet noe!!! Spennende :P

(Dårlig norsk her, men jeg stod akkurat opp, hvis noen skulle stusse på det :hoho: )

Skrevet
Domkirken :)

Du da? ;)

Bor i Stavanger, men gifter meg på Sunnmøre. ;)

Bestemor skryter veldig av et bryllup hun var i i Stavanger en gang for lengelenge siden. Da var vielsen i Domkirken og de gikk bare det lille stykket til Victoria Hotell. Det syntes hun var kjempebra! Det er sikkert mange flotte lokaler i Stavanger. Søk i Gule Sider på "selskapslokaler". Kanskje finner du noe lurt. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Bor i Stavanger, men gifter meg på Sunnmøre. ;)

Bestemor skryter veldig av et bryllup hun var i i Stavanger en gang for lengelenge siden. Da var vielsen i Domkirken og de gikk bare det lille stykket til Victoria Hotell. Det syntes hun var kjempebra! Det er sikkert mange flotte lokaler i Stavanger. Søk i Gule Sider på "selskapslokaler". Kanskje finner du noe lurt. :)

Hadde vert drømmen med Victoria Hotell ja. Men det var ganske dyrt, jeg mailte med de.. Men kanskje.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...