AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Tok noen glass vin igår som gikk rett i fletta. Skremmende, men hadde trent før jeg drakk de. Typen er på jobb og jeg har sendt han dirty bilder og videoer. Bare redd, hva om jeg har sendt de til flere og ikke husker?!!! Fy fan, får panikk av tanken. Den eneste chatmld jeg hadde når jeg våknet var : hva da? Jeg har drukket litt mange vin her. Har angst og nå fylleangst. Anonymkode: 0ed50...725
lysestake Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Kan du ikke se på loggen på mobilen hvem du har chatta med, evt sendte bilder til? Sjekk fb,Snap,insta osv, pleier som regel å se om du har hatt en samtale eller sendt noe.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 4 minutter siden, lysestake skrev: Kan du ikke se på loggen på mobilen hvem du har chatta med, evt sendte bilder til? Sjekk fb,Snap,insta osv, pleier som regel å se om du har hatt en samtale eller sendt noe. Det har jeg gjort jo, problemet er jo HVA jeg har sendt de eller ikke. Snap er verst. Har hatt en videosamtale på messenger med kjæresten.. Så håper nakenbilde utveksling skjedde der og kun der. Anonymkode: 0ed50...725
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 17 minutter siden, lysestake skrev: Kan du ikke se på loggen på mobilen hvem du har chatta med, evt sendte bilder til? Sjekk fb,Snap,insta osv, pleier som regel å se om du har hatt en samtale eller sendt noe. Spurte to på lista og de hadde ikke fått noe vertfall.. De over flest sendte snapper Anonymkode: 0ed50...725
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spurte to på lista og de hadde ikke fått noe vertfall.. De over flest sendte snapper Anonymkode: 0ed50...725 Du får håpe på det beste. Selv om du har sendt så blir det glemt om noen dager. Anonymkode: 6ef24...3fe
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Du kan trøste deg med at vi er flere som har gjort sånn. Anonymkode: d80ed...23c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2018 #7 Skrevet 9. desember 2018 Tror det gikk bra dette😶 Anonymkode: 0ed50...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå