AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 Er dette normalt? Lå noen biter med kull foran ovnen i dagtidlig, og til min store forskrekkelse satt pusen min å spiste på de. Fjerna bitene straks. Noen som kan forklare meg hvorfor og om det evt er farlig? Anonymkode: 92cdb...ac7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Helt ufarlig. Katter spiser alt, er som barn Anonymkode: fc9d3...4dd
Minya Skrevet 9. desember 2018 #3 Skrevet 9. desember 2018 Kull er faktisk veldig bra å spise hvis man er dårlig i magen, og dette er innebygd i instinktene til mange dyr. Selv vi mennesker kan spise rent kull fra et vedbål for å regulere magen. Jeg har en kompis som har bekreftet det på en hyttetur da alle gutta fikk diaré pga ett eller annet og bestemte seg for å knaske en bit kull hver, siden en av dem hadde hørt at det hjalp. De tok bilde med svarte tenner også Ifølge kompisen min dreit alle fire murstein til kvelden. Kanskje pusen din var litt uggen og valgte å spise kull fordi det ikke var gress tilgjengelig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå