kelpi Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Se på denne: <http://magasinet.startsiden.no/article/articleview/697/> Drepe folk på TV??!! Hvorfor er de som lager TV programmer fritatt fra folkeskikk, moral, hjernevirksomhet... Jeg er nesten målløs. Dette er stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 D ER SÅ MAN KAN BEGYNNE Å LURE PÅ HJERNEKAPASITETN TIL ENKELTE.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Vel...se nå en gang til på artikkelen da... Det er faktisk snakk om en FILM! Jeg har forøvrig sett filmen, og kan si at den er MEGET bra. Utrolig tankevekkende rundt menneskets mystiske hjerne i tillegg til en kommentar til alle realityshowene som finnes. Se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2002 vel... da ble det jo litt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 23. mars 2002 #5 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har vært på en side som heter Ikke for å være vanskelig, men jeg slettet denne pekeren, siden innholdet på sidene er av såpass grov karakter at det kan være direkte uhyggelig for enkelte... @lfa (moderatorvikar for Tusenfryd) og der er det masse stygt, bl a lemlestede kropper og lik. Jeg ble kvalm! _________________ Hilsen Babyface 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-24 01:44 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 23. mars 2002 #6 Del Skrevet 23. mars 2002 Begynner man først å leite på nettet etter uhyggelig ting,så er det helt sykt hva man kan finne!! Moren min ba meg sjekke dataen hjemme hos henne,der hun har to ungdommer i hus...fant de utroligste,mest kvalmende saker guttene hadde lastet ned!! Fra 11 september i New York,nasistiske sykeligheter,og en masse annet ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå