protein gym Skrevet 8. desember 2018 #1 Skrevet 8. desember 2018 (endret) Hei jeg har anmeldt for noen og saken ble henlagt circa to måneder siden, i dag snakked jeg ei som skulle være vitner i saken og politiet har ikkje avhørt henne, er forbanna trodde politiet avhørt henne men det har ikke gjørt, og no er to måneder siden saken henlagt, og klage fristen gikk ut, fyvæn hva skjal jeg gjøre no? Endret 8. desember 2018 av protein gym
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Selvsagt avhører de ikke folk når saken er henlagt. Du verken kan eller skal gjøre noe når saken er henlagt. Eller vil du helst at den skal bli tatt videre? Anonymkode: b3122...b42
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Hvis du ble anmeldt, og saken er henlagt, så tror jeg alt er i orden. Da trenger hun ikke å vitne. Håper alt ordner seg for deg.
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Ringe Politijuristen, prate med, høre status /grunn. Evt. anke avgjørelse..? Aner jo ikke hva prat om... A.(CAVE:Fnatt)
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2018 tenk å klage på for at politiet skal avhøre henne men klage fristen gikk ut og saken avsluttet fordi er ikkje klaget på henlagelsen, very bad
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, Sliten&kjørt51 said: Ringe Politijuristen, prate med, høre status /grunn. Evt. anke avgjørelse..? Aner jo ikke hva prat om... A.(CAVE:Fnatt) hørt politijuristen dem sa at saken avsluttet og klage fristen gikk ut Endret 8. desember 2018 av protein gym
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 6 minutter siden, protein gym skrev: tenk å klage på for at politiet skal avhøre henne men klage fristen gikk ut og saken avsluttet fordi er ikkje klaget på henlagelsen, very bad Så du vil helst bli anklaget og at saken skal gå for retten eller hva? Jeg må si at jeg virkelig ikke skjønner logikken din her. Det er vanlig å bli fornøyd når en sak man er anmeldt for blir henlagt. Anonymkode: b3122...b42 2
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si at jeg virkelig ikke skjønner Forklare greia di Litt bedre ..? A.(CAVE:Fnatt)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: Forklare greia di Litt bedre ..? A.(CAVE:Fnatt) Hva er det du ikke forstår? Sammenhengen av det du har sitert kommer tydelig frem i resten av innlegget. Anonymkode: b3122...b42
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er det du ikke forstår? Sammenhengen av det du har sitert kommer tydelig frem i resten av innlegget. Anonymkode: b3122...b42 lese igjen
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #11 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, protein gym skrev: lese igjen ?? Anonymkode: b3122...b42
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #12 Skrevet 8. desember 2018 27 minutter siden, protein gym skrev: Hei jeg har anmeldt for noen og saken ble henlagt circa to måneder siden, i dag snakked jeg ei som skulle være vitner i saken og politiet har ikkje avhørt henne, er forbanna trodde politiet avhørt henne men det har ikke gjørt, og no er to måneder siden saken henlagt, og klage fristen gikk ut, fyvæn hva skjal jeg gjøre no? Når en sak blir henlagt uten avhør av vitner så er ikke saken av nevneverdig betyding for samfunnet eller politiet. Hva var begrunnelsen for henleggelsen? Anonymkode: 55ebb...9fd 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ikke forstår? Sorry, ikke til deg, ble "Feil"... Sp. var ment til TS. A.(CAVE:Fnatt)
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Når en sak blir henlagt uten avhør av vitner så er ikke saken av nevneverdig betyding for samfunnet eller politiet. Hva var begrunnelsen for henleggelsen? Anonymkode: 55ebb...9fd bevisits stilling
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, protein gym skrev: bevisits stilling Hvorfor er det et problem for deg at saken er henlagt? Anonymkode: b3122...b42
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2018 Just now, protein gym said: bevisits stilling politiet avhørt bare en person men ikkje hun som jeg ønsket
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. desember 2018 #17 Skrevet 8. desember 2018 Hopper videre, -Jeg... Ut av denna tråden... A.(Cave:Fnatt)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #18 Skrevet 8. desember 2018 men var det ikke du, ts, som ble anmeldt?? Eller har du anmeldt noen andre? Anonymkode: 8c78f...185 2
protein gym Skrevet 8. desember 2018 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: men var det ikke du, ts, som ble anmeldt?? Eller har du anmeldt noen andre? Anonymkode: 8c78f...185 jeg har anmeldt
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #20 Skrevet 8. desember 2018 Hvis det var du som ble anmeldt ts så må jeg bare spørre : vet du hva henlagt betyr? Det betyr at saken er over. Pga manglende bevis så kan de ikke gå videre med den. Du har sluppet unna, uten straff. Anonymkode: 51922...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå