AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 jeg betalte i parkeringsautomat og ventet på kvittering, men det var ingen mulighet å få. Det var heller ingen ''hull'' som kvitteringen kommer ut. Betalte med kort. Problemet er at jeg trenger kvitteringen som dokumentasjon for refusjon av pengene gjennom jobben.. Det er ikke godt nok med bevis på kontoutskrift. Er det normalt at man ikke kan velge å få kvittering engang? Anonymkode: 757e5...259
Brunhilde Skrevet 8. desember 2018 #2 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har ikke svar på akkurat det, men jeg bruker EasyPark-appen. Da tar jeg en screen-shot av parkeringen og det er godkjent som dokumentasjon der jeg jobber.
mmd Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Jeg tok rett og slett bilde av skjermen på parkeringsautomaten. Det gikk fint.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg betalte i parkeringsautomat og ventet på kvittering, men det var ingen mulighet å få. Det var heller ingen ''hull'' som kvitteringen kommer ut. Betalte med kort. Problemet er at jeg trenger kvitteringen som dokumentasjon for refusjon av pengene gjennom jobben.. Det er ikke godt nok med bevis på kontoutskrift. Er det normalt at man ikke kan velge å få kvittering engang? Anonymkode: 757e5...259 Henvend deg til eier av automaten. Anonymkode: 833a2...e49 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå