Gjest Vårkåt Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Nå kjenner jeg det igjen, vårkåtheten har satt inn for fullt! Hvordan opplever DU vårkåtheten din? Jeg merker det best ved at jeg må tilfredsstille meg selv et par ganger om dagen, mot normalt kanskje maks en gang om dagen. Skal også ta kontakt med en eller to jeg har vært på date med for en stund siden for å se. Egentlig ikke interessert i de, men nå brenner det nedentil, så da lar vi det stå til. Kaster litt hemninger nå om våren for å si det på den måten. Nå er det kun forplantning som står i hodet mitt, hihi.......
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Hva slags svar vil du egentlig ha her, lurer nå jeg på... Så fint at du napper løken, så fint at du har lyst til å feie over damer du egentlig ikke er interessert i... Håper for Guds skyld du ikke forplanter deg, hvis det er det du har planer om, (vet du hva forplantning betyr?) Ha en fin vår
Gjest Vårkåt Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Hva slags svar vil du egentlig ha her' date=' lurer nå jeg på... Så fint at du napper løken, så fint at du har lyst til å feie over damer du egentlig ikke er interessert i... Håper for Guds skyld du ikke forplanter deg, hvis det er det du har planer om, (vet du hva forplantning betyr?) Ha en fin vår Jeg er IKKE MANN!!! Stått opp med feil bein i dag eller?
Gjest en gjest Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Jeg blir vårkåt i den forstand at jeg får ekstra energi, og føler jeg kjenner alle lukter og temperaturforskjeller ekstra godt. Jeg blir ikke mer kåt eller mister hemninger. Kjenner til at noen blir mer kåt om våren, mens andre får sterkere libido om sommeren. Og for andre er det jevnt over hel året som hos meg.
Nelle Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Jeg er IKKE MANN!!! Stått opp med feil bein i dag eller? Jeg kjenner også et jeg er rimelig vårkåt om dagen... Sitter på jobb og får ikke konsentert meg, kjenner det krible i underlivet hele tiden... Blir helt yr nesten av bare av å se på lårene til en gutt... Deilig!!
Gjest Nattsol Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Hva slags svar vil du egentlig ha her, lurer nå jeg på... Så fint at du napper løken, så fint at du har lyst til å feie over damer du egentlig ikke er interessert i... Håper for Guds skyld du ikke forplanter deg, hvis det er det du har planer om, (vet du hva forplantning betyr?) Ha en fin vår Egentlig litt morsomt at du automatisk tolket det dithen at det var en mann som var trådstarter. Forutinntatt, eller er seksuelt aktive kvinner utenkelig?
Gjest Seriøs jente Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Menns seksualitet er noe ekkelt, grisete og enkelt. Menn runker alltid når de er her inne og leser. Derfor er det ikke rart at man går ut i fra at det er en mann som har startet tråden. For egentlig er det bare menn som blir kåte. Jenters kåthet er anderledes, det er noe som er pent, naturlig og vakkert. Derfor er det jo veldig leit at menn er aktive inne på kvinneguiden, de fordømte ekle kåte grisene som bare MÅ runke (løknapping) når de leser innlegg her. Ellers så kjenner jeg også at det kribler ekstra, men kåt? Nei, det griseriet får menn holde på med.
Gjest glamourgirl Skrevet 4. april 2005 #11 Skrevet 4. april 2005 Egentlig litt morsomt at du automatisk tolket det dithen at det var en mann som var trådstarter. Forutinntatt, eller er seksuelt aktive kvinner utenkelig? Verste var at jeg tenkte, antar jeg hankjønn nå, så er det sikkert ei dame som har skrevet det... Forutinntatt, ja. Ikke over damers seksualitet. MEN, her på forumet dukker det opp denne typen tråder rimelig ofte. Tråder som virker som kun å ha et formål, å gi trådstarter fantasier han (eller hun) kan runke til... Hva gjør du når du er kåt, hvordan tilfredstiller du deg, osv....
Gjest LOOOOOOOL!!!!! Skrevet 6. april 2005 #13 Skrevet 6. april 2005 Menns seksualitet er noe ekkelt, grisete og enkelt. Menn runker alltid når de er her inne og leser. Derfor er det ikke rart at man går ut i fra at det er en mann som har startet tråden. For egentlig er det bare menn som blir kåte. Jenters kåthet er anderledes, det er noe som er pent, naturlig og vakkert. Derfor er det jo veldig leit at menn er aktive inne på kvinneguiden, de fordømte ekle kåte grisene som bare MÅ runke (løknapping) når de leser innlegg her. Ellers så kjenner jeg også at det kribler ekstra, men kåt? Nei, det griseriet får menn holde på med. Sitter du i lederstilling i kvinnegruppen OTTAR eller? Så damer blir ikke kåte de altså? :o Nå har jeg hørt det å. Blir vel mye sengekos på deg. LOOOOOOOL
Gjest Nattsol Skrevet 6. april 2005 #14 Skrevet 6. april 2005 Sitter du i lederstilling i kvinnegruppen OTTAR eller? Så damer blir ikke kåte de altså? :o Nå har jeg hørt det å. Blir vel mye sengekos på deg. LOOOOOOOL Kvinnegruppa Ottar har vel hele fem eller seks medlemmer, så jeg tviler på at noen av dem er aktive her. Men det finnes tydeligvis flust av sympatisører.
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2005 #15 Skrevet 6. april 2005 Jeg liker våren jeg ja, og noen får kjørt seg litt for mye kanskje auauuauauau! :-? Den har pause i dag da
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #17 Skrevet 11. april 2005 Våren lenge leve! Og ikke før har vårkåtheten gitt seg så kommer sommerkåtheten for fullt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå