AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Del Skrevet 7. desember 2018 Noen som husker dette spillet? Visste dere at det er NRK som har laget det? 😅😵 Ble ganske overrasket da jeg fikk vite det! 😂😅 "Mujaffa-spillet, som er det mest populære nettspillet til NRK, kom nylig i en utgave for mobiltelefoner. NRK er svært fornøyde med responsen" https://www.digi.no/artikler/mujaffa-pa-mobilen-tar-av/301465 Anonymkode: ef28c...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Del Skrevet 7. desember 2018 Jeg elsket det spillet 😂 Anonymkode: 02e6a...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 7. desember 2018 #3 Del Skrevet 7. desember 2018 Åå det spilte vi masse på skolen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 7. desember 2018 #4 Del Skrevet 7. desember 2018 Minner ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean Skrevet 7. desember 2018 #5 Del Skrevet 7. desember 2018 Åh vi spilte det SÅ mye husker jeg 😂😂 husker vi alltid sparte opp penger så det første vi kjøpte var cam så man liksom kunne se det som skjedde i baksetet 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 7. desember 2018 #6 Del Skrevet 7. desember 2018 Ahahaha, gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå