Gå til innhold

Rumpehår og hårete - turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse hår på rompa og over hele kroppen, svart på bein mage bryst og rumpa. Er det slik at jeg bør holde meg unna damer pga dette siden dere helst vil ha menn som ikke har hår eller normal mengde hår? Penis forsvinner nesten i alt håret :(

Anonymkode: 7c043...6cf

Videoannonse
Annonse
Gjest Vanlig fyr
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har masse hår på rompa og over hele kroppen, svart på bein mage bryst og rumpa. Er det slik at jeg bør holde meg unna damer pga dette siden dere helst vil ha menn som ikke har hår eller normal mengde hår? Penis forsvinner nesten i alt håret :(

Anonymkode: 7c043...6cf

Barberhøvel.

Skrevet

Menn skal ha hår, det er nå min mening :) 

Anonymkode: c887d...f8f

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er også hårete - ikke noe problem! Han shaver ballene og i umiddelbar nærhet til penis slik at oralsex er mulig å gjennomføre. Har gjort det siden før vi møttes, men ser for meg at jeg ville vært nødt til å avbryte sexen for å plukke ut hår av munnen ofte hvis ikke. Ville aldri hatt ballene hans i munnen hvis han ikke hadde fjernet håret der..

Anonymkode: 6b11d...d50

• Liker 2
Skrevet

Tidligere..  når jeg var med min x så likte jeg ikkkke menn med mye hår. Han hadde ikke det. Han jeg er med nå har en god del.. og han ER super sexy. 😁

Anonymkode: d0c17...cfa

Skrevet

Samboer er hårete, gjør meg null og nada :) for min del er hår «mannemann» og veldig sexy 😋 en annen kjæreste jeg har hatt var også veldig hårete, han trimmet hårene i underlivet, ellers var alt naturlig, masse hår på brystkassa blandt annet. Jeg har ikke vært borti noen med masse hår på ryggen, men ærlig talt så tror jeg ikke det hadde gjort meg noe som helst. Jeg elsker kroppen som den er, hår eller ikke hår 😛 

Anonymkode: 7d5af...bde

• Liker 1
Skrevet

Hår er naturlig på både kvinner og menn. Du kan ikke forvente at en kvinne er glattbarbert over hele kroppen hvis du selv stiller opp med masse hår. Men så lenge begge trives med å ha hår på kroppen så er det ikke noe problem. 

Anonymkode: e6053...281

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er superlodden over det hele og supersexy. ❤️

Anonymkode: d0946...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...