AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Tradisjonen tro, så har det dukket opp forskjellige adventskalender / julekalendere hos forskjellige nettbutikker og organisasjoner. For eksempel slik som denne. Men er det egentlig noe poeng i å svare på slike ting? Er det noen her på forumet som har vært med på slike ting tidligere, og som faktisk har vunnet ett eller annet? Anonymkode: 9a29e...3e3
Arkana Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har vunnet en god del ting i julekalendere på nett. EasyGrow dunpose, et kakefat med stett fra Hadeland Glassverk, en diger koffert med Meccano, en Vossatassar parkas, treningsbag fra Discovery Channel og en kjole er det jeg kommer på i farta.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tradisjonen tro, så har det dukket opp forskjellige adventskalender / julekalendere hos forskjellige nettbutikker og organisasjoner. For eksempel slik som denne. Men er det egentlig noe poeng i å svare på slike ting? Er det noen her på forumet som har vært med på slike ting tidligere, og som faktisk har vunnet ett eller annet? Anonymkode: 9a29e...3e3 jeg vant garn fra Dalegarn i fjor Anonymkode: 352bc...d4d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Har vunnet masse fint 😃 Anonymkode: 9ab8f...afb
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 Jeg vant en barnestol fra Stokke en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå