Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de holdbare fremdeles? Ser helt fine ut.

Anonymkode: ffc4c...1b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faen heller. Lag nye. Det er jul for faen, ikke tiden for gamle kaker. 

Anonymkode: c4200...405

• Liker 1
Skrevet

Nei fy fader 🤮

Anonymkode: 6b863...1e5

Skrevet

Beklager hvis jeg kupper tråden, men jeg lurer på noe lignende. Jeg lagde en alt for stor pepperkakedeig i fjor, rundt 1.desember, så jeg frøys ned halvparten. Er den fortsatt brukbar hvis jeg tiner den opp?

Anonymkode: 49f16...83a

Skrevet

Kommer an på hvordan de er oppbevart. Ville ikke servert ett år gamle kaker til besøk, men kunne spist dem selv om de smakte og luktet greit. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager hvis jeg kupper tråden, men jeg lurer på noe lignende. Jeg lagde en alt for stor pepperkakedeig i fjor, rundt 1.desember, så jeg frøys ned halvparten. Er den fortsatt brukbar hvis jeg tiner den opp?

Tin, lukt og smak. Ville ikke brukt den om den har ligget i kombiskap-fryser, men i dypfryser, så kan det nok gå fint. 

Skrevet

Det er mye fett i julekaker, så de blir ofte harske. Men det kan man jo lett finne ut, er bare å prøve det. :) Uansett, jeg er ikke så fristet av 1 år gamle julekaker, tror nok jeg heller hadde lagd nye.

Pepperkakedeigen kunne jeg kanskje brukt. Måtte nesten tint den først og sett om kvaliteten fortsatt var fin.

Skrevet
Akkurat nå, altflyter skrev:

Tin, lukt og smak. Ville ikke brukt den om den har ligget i kombiskap-fryser, men i dypfryser, så kan det nok gå fint. 

Den har ligget i dypfryser. 🙂

Skrevet

Hehe, jeg mente ikke å virke ekkel. Fant en full boks innerst i skuffen med julekakebokser. Den ble visst glemt i fjor. Så stusset jeg litt på å kaste dem for de så helt vanlige ut. Smakte på en nå, og den smakte ikke noe galt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den har ligget i dypfryser. 🙂

Tin den og smak på deigen. Du merker fort om den har harsknet. Smaker den ok, så ville jeg brukt den med god samvittighet 😊

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, jeg mente ikke å virke ekkel. Fant en full boks innerst i skuffen med julekakebokser. Den ble visst glemt i fjor. Så stusset jeg litt på å kaste dem for de så helt vanlige ut. Smakte på en nå, og den smakte ikke noe galt.

Hvis kakene smaker greit er det ikke noe i veien for å spise/servere dem.

Anonymkode: 3056c...b15

• Liker 1
Skrevet

Nei, æsj og pføy.. de må da være både harske og ekle🤢

Anonymkode: 08ba9...641

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...