Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Jeg skal flytte fra samboeren min, noe som betyr at utgiftene mine blir tredoblet. Derfor trenger jeg bra internett, til lavest mulig pris. Jeg tenker å droppe tv-kanaler for å spare penger, så er ikke ute etter en pakkeløsning.

Internett er inkludert i leia her vi bor nå, men jeg husket at jeg betalte i dyre dommer for internett (med tv) før jeg flyttet hit for noen år siden. Tror at jeg hadde Canal Digital.

Det er jo et hav av muligheter der ute, så jeg lurer på hva som er billigst?

Veldig viktig at wifien er sterkt og stabilt! Jeg er bare meg, men jeg bruker mye internett både gjennom jobb og underholdning. Jeg er student, hvis noen har studentrabatt :) 

Noen gode råd? Trenger også tips til en rimelig, men brukbar dekoder.

Anonymkode: 4ed7a...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare velge mellom det som er tilgjengelig der du skal bo, så du må finne ut hva det er. Universelle løsninger som mobilt internett er dyrt.

Anonymkode: fbfee...366

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bare velge mellom det som er tilgjengelig der du skal bo, så du må finne ut hva det er. Universelle løsninger som mobilt internett er dyrt.

Anonymkode: fbfee...366

Hva mener du med "tilgjengelig der jeg bor"? :klo: 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med "tilgjengelig der jeg bor"? :klo: 

Det er ikke alle leverandører av Internett som leverer over hele Norge. 

Her hvor jeg bor er det kun Eidsiva og nå Telenor (gjennom fiber) som er tilgjengelig 

Anonymkode: 897f9...245

Skrevet

Stabil Wi-Fi har heller ingenting med Internett å gjøre. Det er det trådløse aksesspunktet som bestemmer dette. Det kan derfor lønne seg å kjøpe en annen trådløs ruter en den du evt får fra Internett-leverandøren. 

Anonymkode: d7551...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...