Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Før hadde jeg ganske fint hår faktisk, masse krøller.. Nå, etter to fødsler er håret blitt tynt, livløst, uten krøller og jeg kan ikke ha det løst, går alltid med hestehale (veldig fint :-( ) jeg mister endel hår også. Jeg har tenkt til kanskje å ta permanent, men er litt usikker. Er ikke av den typen som tør å ha altfor store forandringer,men nå må jeg gjøre noe drastisk. Er skikkelig misfornøyd. Er det noen som har tips til meg?
Gjest Lilleulv Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Kan du ikke gå til frisøren og fortelle akkurat det der da? Hun har sikkert masse ideer Det er jo det som er jobben deres...
Miss Marple Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Jeg vil på det sterkeste fraråde deg å ta permanent om du har livløst hår i utgangspunktetm, det vil garantert bare bli verre. Jeg hadde også tatt en tur til frisøren (jeg vet at det skikkeligkjipit når du føler deg som en dass på håret, men det vil etter all sannsynlighet føles mye bedre når du har fått fjonget deg opp) - de har mange gode tips! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå