Gå til innhold

Hvor mye skal mann strekke seg for x familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøve å gjør historien kort. 

Jeg var gift i lang tid med en mann som ikke var snill mot meg ikke fysisk men psykisk.  Han var ofte sint og utagerne munnbruk både på meg og barna våres. Det satt jo noen spor.  Jeg klarte til slutt å komme meg ut og noen år med å prøve å holde fasaden 50 50 gikk ikke det til slutt og jeg har alle tre 100.  Det funker supert.  Og den elste er nå 18 år. 

Saken er at min x har nedlagt forbud for sine slektninger å gi gave til ungene siden han ikke gjør det.  Og da er det en som kontakter meg å vil gi gave som han ikke vet om . Men her kommer problemet. Personen er ferdig lik x min i oppførsel ikke fult så slem men veldig krevende og ego. Og jeg takler ikke å være sammen med det menneske mere enn nødvendig. Jeg får en fysisk  reaksjon med kvalme og hodepine.  

Var innom med gaver i forige uke og da krevde han at jeg skal holde selskap for han og ungene hos  meg og de gavene han har gitt skal ikke åpnes før han er der .  Vi er travle nå før jul så jeg vet ikke når det blir. 

Er det feil at jeg ber eldste mann ( som takler han veldig godt) å ta seg av han og jeg ikke er her da de skal ha denne gave åpningen. Kan bruke huset og stua her. Jeg kan lage kake osv. Men et ikke sikker om jeg orker å være her.  Bruker å være her så lenge. Og tar ikke hint nå vi begynner å bli sliten .  Jeg vil jo at ungene skal ha kontakt med slekt men hvor mye skal jeg strekke meg her.

Anonymkode: e9f5b...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fyren kan invitere ungene til seg selv, om han vil se dem. 

Man inviterer ikke seg selv hjem til andre folk, det er bare frekt. 

Anonymkode: c0d00...596

• Liker 3
Gjest BearMama
Skrevet

Hadde bedt han ryke og reise. Gavene kan han beholde selv eller sende i posten og så åpner ungene det på julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...