AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hvordan lager du din beste hjemmelaget pizza og hva er fyllet ? Anonymkode: 87c68...974
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Alle mine hjemmelagde pizzaer er best. Italiensk pizzabunn stekt på stein eller stål er å foretrekke. Simple makes it better. Ikke for mye saus, ost eller fyll. Type ost er viktig, b4uk den som passer fylletil. Bruker for det meste hvit saus/creme fraisch med hvitløk og pepperkrydder. Fyll kan Være peperoni, reinsdyr, elg, rype, storfe. Har egne krydderblandinger til type fyll som brukes. Det jeg ikke får til er å lage crispi og luftig chicagostyle bunn.. og det ergrer meg hinsides. Anonymkode: a424a...c8c
Illumi Skrevet 8. desember 2018 #3 Skrevet 8. desember 2018 Tynn bunn. Creme fraiche med hvitløk og hvitt pepper til pizzasaus, karamellisert løk og sjampinjong/aromasopp til fyll. Topp med salt, pepper og revet parmesan
Gjest Krampus Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Tjukk bunn, pepperoni, ananas og revet ost.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Tynn italiensk pizza laget med tipo 0 mel som er bakt ut med hendene og masse olje 😍😋 hjemmelaget pizzasaus og stort sett skinke og bacon. Varierer mellom revet mozarella eller den ordentlige mozarellaen i sånn pose 😋 skal ha det i kveld, nam 😍 Anonymkode: 1335d...9e8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Hjemmelaget, tykk og myk bunn. Tomatpuré og tacofyll oppå. Anonymkode: 6c675...81f
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 En skikkelig 80-talls slager. Tykk bunn, pizzasaus, kjøttdeig, løk, sopp, paprika og masse ost.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 Veldig glad i pizza med cremefraiche saus, løk, paprika og skinke. Og ruccola på toppen. Jeg får faen ikke til tynn sprø bunn. Hvoooordan? Anonymkode: 6aa16...4e1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #9 Skrevet 8. desember 2018 På 7.12.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev: Alle mine hjemmelagde pizzaer er best. Italiensk pizzabunn stekt på stein eller stål er å foretrekke. Simple makes it better. Ikke for mye saus, ost eller fyll. Type ost er viktig, b4uk den som passer fylletil. Bruker for det meste hvit saus/creme fraisch med hvitløk og pepperkrydder. Fyll kan Være peperoni, reinsdyr, elg, rype, storfe. Har egne krydderblandinger til type fyll som brukes. Det jeg ikke får til er å lage crispi og luftig chicagostyle bunn.. og det ergrer meg hinsides. Anonymkode: a424a...c8c Jeg bruker slike firkantete silikonformer til pizzabunnene og legger dem på rist. Steker på maks temperatur i ovnen i ca 7 min. Bruker ikke pizzafunksjonen, da temp er for lav. Jeg får alltid tykk, crispi og luftig bunn. Anonymkode: f31bb...8ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå