Gå til innhold

Din beste hjemmelaget pizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lager du din beste hjemmelaget pizza og hva er fyllet ?

Anonymkode: 87c68...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine hjemmelagde pizzaer er best. Italiensk pizzabunn stekt på stein eller stål er å foretrekke. Simple makes it better. Ikke for mye saus, ost eller fyll. Type ost er viktig, b4uk den som passer fylletil.  Bruker for det meste hvit saus/creme fraisch med hvitløk og pepperkrydder. Fyll kan Være peperoni, reinsdyr, elg, rype, storfe. Har egne krydderblandinger til type fyll som brukes. 

Det jeg ikke får til er å lage crispi og luftig chicagostyle bunn.. og det ergrer meg hinsides. 

Anonymkode: a424a...c8c

Skrevet

Tynn bunn. Creme fraiche med hvitløk og hvitt pepper til pizzasaus, karamellisert løk og sjampinjong/aromasopp til fyll. Topp med salt, pepper og revet parmesan :)

Gjest Krampus
Skrevet

Tjukk bunn, pepperoni, ananas og revet ost. 

Skrevet

Tynn italiensk pizza laget med tipo 0 mel som er bakt ut med hendene og masse olje 😍😋 

hjemmelaget pizzasaus og stort sett skinke og bacon. 

Varierer mellom revet mozarella eller den ordentlige mozarellaen i sånn pose 😋 

skal ha det i kveld, nam 😍

Anonymkode: 1335d...9e8

Skrevet

Hjemmelaget, tykk og myk bunn. Tomatpuré og tacofyll oppå.

Anonymkode: 6c675...81f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

En skikkelig 80-talls slager.

Tykk bunn, pizzasaus, kjøttdeig, løk, sopp, paprika og masse ost.

Skrevet

Veldig glad i pizza med cremefraiche saus, løk, paprika og skinke. Og ruccola på toppen. 

Jeg får faen ikke til tynn sprø bunn. Hvoooordan? 

Anonymkode: 6aa16...4e1

Skrevet
På 7.12.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Alle mine hjemmelagde pizzaer er best. Italiensk pizzabunn stekt på stein eller stål er å foretrekke. Simple makes it better. Ikke for mye saus, ost eller fyll. Type ost er viktig, b4uk den som passer fylletil.  Bruker for det meste hvit saus/creme fraisch med hvitløk og pepperkrydder. Fyll kan Være peperoni, reinsdyr, elg, rype, storfe. Har egne krydderblandinger til type fyll som brukes. 

Det jeg ikke får til er å lage crispi og luftig chicagostyle bunn.. og det ergrer meg hinsides. 

Anonymkode: a424a...c8c

Jeg bruker slike firkantete silikonformer til pizzabunnene og legger dem på rist. Steker på maks temperatur i ovnen i ca 7 min. Bruker ikke pizzafunksjonen, da temp er for lav. Jeg får alltid tykk, crispi og luftig bunn. 

Anonymkode: f31bb...8ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...