Rannva Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Jeg prøver å være flink jente og ta tran, men det er så grusomt! Hva kan jeg gjøre for å unngå å smågulpe tran hele dagen? Tar kapsler, så jeg kjenner ikke smaken når jeg tar den, det begynner et par timer etterpå. Nå tar jeg rett før frokost. Har prøvd å ta før jeg legger meg om kvelden, men da følte jeg den ble liggende i halsen og jeg fikk ikke sove. Noen som har det på samme måte, og har funnet en løsning de kan leve med?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Lofoten tran og en til jeg ikke husker navnet på som de selger på apoteket, smaker mindre og mindre vondt enn Møllers tran. Jeg tar en ss om dagen (ulikt når på dagen og om det er sammen med mat eller ikke) og har aldri opplevd smågulping...
Morea Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Jeg er kanskje ikke helt god, men jeg synes tran med sitronsmak er skikkelig digg... Og den beryktede trangulpinga har jeg aldri opplevd.
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Jeg syns det blir mindre gulping hvis jeg spiser noe grovt etter tranen. F.eks grove skiver til frokost eller frokostblanding, prøver å unngå melkeprodukter til tran(noe som ikke er lett hvis jeg spiser frokostblanding), siden jeg syns de gir mer gulping. NB! Dette er bare personlige erfaringer.
bananblad Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 tran med sitronsmak er for treiginger. tran skal drikkes rett fra flaska. og husk: fiskesmaken blir bare bedre for hver gang du åpner flaska slik at luften riktig får godgjøre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå