AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 hei jeg har kjøpt microsoft (office home & student 2019) som jeg vil ha på min macbook pro, men jeg har tidligere brukt en ASUS pc som jeg har registrert microsoft på... hvordan kan jeg få det på min macbook? trenger det til skole og utanning... Anonymkode: c2b8d...437
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Du må kjøpe Office versjonen for Mac, Windows versjonen fungerer ikke på Mac. Anonymkode: d4baa...e60
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må kjøpe Office versjonen for Mac, Windows versjonen fungerer ikke på Mac. Anonymkode: d4baa...e60 okei, den er grei, tusen takk:) Anonymkode: c2b8d...437
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må kjøpe Office versjonen for Mac, Windows versjonen fungerer ikke på Mac. Anonymkode: d4baa...e60 må jeg betale nye 1500 kroner da? eller er det mulig å angre kjøper på Windows versjonen?? (kjøpte windows versjonen i går) Anonymkode: c2b8d...437
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Mest sannsynlig så må du kjøpe ny lisens, angreretten gjelder ikke for digitale produkter du allerede har lastet ned. Anonymkode: d4baa...e60
Gjest molosolo Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig så må du kjøpe ny lisens, angreretten gjelder ikke for digitale produkter du allerede har lastet ned. Anonymkode: d4baa...e60 jeg fant ut av det, har lastet det ned, trengte ikke å kjøpe ny lisens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå