Gå til innhold

Tannpuss før fitteslikking til frokost?

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
Skrevet

Hva synes dere jenter om at han starter dagen med å slikke deg, uten tannpuss?

Og er det turnoff å stikke på badet og pusse tennene først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å pusse tenna rett før oralsex funger ikke for meg. Følelsen av en tunge som nettopp har vært utsatt for tannkrem er ekstremt ubehagelig. 

Anonymkode: 8c407...378

• Liker 2
Skrevet

Er det Ikke bade å poppe on en Mentos? Tannpuss før felatio? Seriøst?

Anonymkode: 260c5...d6d

Skrevet

Ja det er turn off. Om du MÅ pusse tennene, så puss uten tannkrem. Tannkremen gjør vondt. 

Anonymkode: 12464...ea8

• Liker 1
Skrevet

Fin måte å starte dagen på så puss hva du vil om det er et behov. Er det for deg eller henne du føler du må pusse?

Skrevet

Bruk et litt penere ord neste gang, "fitteslikking" høres så vulgært og barnslig ut. 

Anonymkode: aa5cd...ebf

• Liker 6
Skrevet

Slikking først ....... så mere slikking 

så litt kos og lek 

venter med å pusse tenner om det er mulig for å bevare den fantastiske deilige smaken....

nam nam

• Liker 1
Skrevet

Dropp tannpussen.

Anonymkode: 9ae9b...7a2

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Fin måte å starte dagen på så puss hva du vil om det er et behov. Er det for deg eller henne du føler du må pusse?

Spørsmålet var til deg og alle andre, jeg har aldri pusset tenner før jeg slikket til frokost. Det var bare en tanke som falt ned i hodet på meg. Kanskje jeg bør kjøpe meg en hatt.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk et litt penere ord neste gang, "fitteslikking" høres så vulgært og barnslig ut. 

Anonymkode: aa5cd...ebf

Ikke ta alt så seriøst. Sex er vulgært, og hverken den ene eller andre seksuelle akten har særlig karakter av intellektuell handling.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp tannpussen.

Anonymkode: 9ae9b...7a2

Enig

Skrevet
53 minutter siden, Master1 skrev:

så litt kos og lek 

venter med å pusse tenner om det er mulig for å bevare den fantastiske deilige smaken....

nam nam

Altså utflod smaken? Liker du den? 

Anonymkode: ae703...aa0

Skrevet

ÅÅÅÅ har du utflod før tannpuss.....

da pusser du isåfall feil sted.....

Skrevet
Akkurat nå, Master1 skrev:

ÅÅÅÅ har du utflod før tannpuss.....

da pusser du isåfall feil sted.....

eller har du utflod i munnen ??

Gjest fitteslikker
Skrevet
5 timer siden, Master1 skrev:

så litt kos og lek 

nam nam

Daglig slikker jeg fitta hennes før vi står opp. Slikke slikke slikke... koser meg ordentlig med det!!
(hun også). Tanken om å først løpe ut på bade, pusse tenner og med det ødelegge den deilig deilig smaken av henne? Nei Nei Nei! FY for en skitten tanke! 

Skrevet

Tydeligvis bare jeg som mener dette, men ja det ville jeg foretrekt! Det er få ting jeg syns er eklere enn morgenånden til kjæresten min. Han sier selv han får et slags belegg i munnen når han sover (?), så han har veldig behov for å pusse tennene med en gang han står opp. Syns faktisk det ville vært ekkelt om han hadde slikket meg uten å pusse tennene. Det har aldri vært noe problem da, for har aldri opplevd at han har gjort det på meg på morgenen.

dessuten har jeg også hørt at det kan være lurt å gjøre før slikking/suging fordi tannkremmen lager en slags prikkete følelse som for mange vil være behagelig :)

Anonymkode: 66a84...c7d

• Liker 1
Skrevet

Tannkrem har jo typ 100 kjemikalier i og svir bare det blir liggende i munnviken så du kan jo tenke deg hvordan det føles på fitta hvor man har tynnest og mest sensitiv hud. Ikke en god ide.  I såfall skyll munnen godt først 

Anonymkode: 52714...217

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tannkrem har jo typ 100 kjemikalier i og svir bare det blir liggende i munnviken så du kan jo tenke deg hvordan det føles på fitta hvor man har tynnest og mest sensitiv hud. Ikke en god ide.  I såfall skyll munnen godt først 

Anonymkode: 52714...217

helt enig

Skrevet

Tenker det er bra med tannpuss. Fjerne bakterier. Skyll godt så svir det ikke. Må bli mye ubalanse der nede med så mye munnslikk?? Hvordan løser dere det?

Anonymkode: 87668...da9

Skrevet

Pusser ikke folk tenner på kvelden da? Kan de ikke ha oralsex når de har lagt seg? Har aldri merket eller hørt at det har vært noe problem. 

Gjest fitteslikker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis bare jeg som mener dette, men ja det ville jeg foretrekt! Det er få ting jeg syns er eklere enn morgenånden til kjæresten min. Han sier selv han får et slags belegg i munnen når han sover (?), så han har veldig behov for å pusse tennene med en gang han står opp. Syns faktisk det ville vært ekkelt om han hadde slikket meg uten å pusse tennene. Det har aldri vært noe problem da, for har aldri opplevd at han har gjort det på meg på morgenen.

dessuten har jeg også hørt at det kan være lurt å gjøre før slikking/suging fordi tannkremmen lager en slags prikkete følelse som for mange vil være behagelig :)

Anonymkode: 66a84...c7d

Helt korrekt!
Fordi tannpasta inneholder eteriske oljer av peppermynte, eukalyptus, og mentol, bidrar den til  at området det påføres kjøles ned og klemmes sammen. - det i sin tur gjør at orgasme sammentrekningene blir kraftigere. Med andre ord: Ørlite tannkrem (tilsvarende et kulepennhode) forsiktig smurt over klitoris, eller ytterst på tuppen av penis hodet gir en prikkende og intens orgasme. 
Ulempen er: når du suger eller slikker «drukner» smaken av henne/han i tannpasta smaken.    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...