Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hva synes dere jenter om at han starter dagen med å slikke deg, uten tannpuss? Og er det turnoff å stikke på badet og pusse tennene først?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Å pusse tenna rett før oralsex funger ikke for meg. Følelsen av en tunge som nettopp har vært utsatt for tannkrem er ekstremt ubehagelig. Anonymkode: 8c407...378 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Er det Ikke bade å poppe on en Mentos? Tannpuss før felatio? Seriøst? Anonymkode: 260c5...d6d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Ja det er turn off. Om du MÅ pusse tennene, så puss uten tannkrem. Tannkremen gjør vondt. Anonymkode: 12464...ea8 1
visp Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Fin måte å starte dagen på så puss hva du vil om det er et behov. Er det for deg eller henne du føler du må pusse?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Bruk et litt penere ord neste gang, "fitteslikking" høres så vulgært og barnslig ut. Anonymkode: aa5cd...ebf 6
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Slikking først ....... så mere slikking så litt kos og lek venter med å pusse tenner om det er mulig for å bevare den fantastiske deilige smaken.... nam nam 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 Dropp tannpussen. Anonymkode: 9ae9b...7a2
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 1 time siden, visp skrev: Fin måte å starte dagen på så puss hva du vil om det er et behov. Er det for deg eller henne du føler du må pusse? Spørsmålet var til deg og alle andre, jeg har aldri pusset tenner før jeg slikket til frokost. Det var bare en tanke som falt ned i hodet på meg. Kanskje jeg bør kjøpe meg en hatt. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk et litt penere ord neste gang, "fitteslikking" høres så vulgært og barnslig ut. Anonymkode: aa5cd...ebf Ikke ta alt så seriøst. Sex er vulgært, og hverken den ene eller andre seksuelle akten har særlig karakter av intellektuell handling.
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp tannpussen. Anonymkode: 9ae9b...7a2 Enig
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 53 minutter siden, Master1 skrev: Slikking først ....... så mere slikking så litt kos og lek venter med å pusse tenner om det er mulig for å bevare den fantastiske deilige smaken.... nam nam Altså utflod smaken? Liker du den? Anonymkode: ae703...aa0
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 ÅÅÅÅ har du utflod før tannpuss..... da pusser du isåfall feil sted.....
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #13 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, Master1 skrev: ÅÅÅÅ har du utflod før tannpuss..... da pusser du isåfall feil sted..... eller har du utflod i munnen ??
Gjest fitteslikker Skrevet 7. desember 2018 #14 Skrevet 7. desember 2018 5 timer siden, Master1 skrev: Slikking først ....... så mere slikking så litt kos og lek venter med å pusse tenner om det er mulig for å bevare den fantastiske deilige smaken.... nam nam Daglig slikker jeg fitta hennes før vi står opp. Slikke slikke slikke... koser meg ordentlig med det!! (hun også). Tanken om å først løpe ut på bade, pusse tenner og med det ødelegge den deilig deilig smaken av henne? Nei Nei Nei! FY for en skitten tanke!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #15 Skrevet 8. desember 2018 Tydeligvis bare jeg som mener dette, men ja det ville jeg foretrekt! Det er få ting jeg syns er eklere enn morgenånden til kjæresten min. Han sier selv han får et slags belegg i munnen når han sover (?), så han har veldig behov for å pusse tennene med en gang han står opp. Syns faktisk det ville vært ekkelt om han hadde slikket meg uten å pusse tennene. Det har aldri vært noe problem da, for har aldri opplevd at han har gjort det på meg på morgenen. dessuten har jeg også hørt at det kan være lurt å gjøre før slikking/suging fordi tannkremmen lager en slags prikkete følelse som for mange vil være behagelig :) Anonymkode: 66a84...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #16 Skrevet 8. desember 2018 Tannkrem har jo typ 100 kjemikalier i og svir bare det blir liggende i munnviken så du kan jo tenke deg hvordan det føles på fitta hvor man har tynnest og mest sensitiv hud. Ikke en god ide. I såfall skyll munnen godt først Anonymkode: 52714...217 1
Master1 Skrevet 8. desember 2018 #17 Skrevet 8. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tannkrem har jo typ 100 kjemikalier i og svir bare det blir liggende i munnviken så du kan jo tenke deg hvordan det føles på fitta hvor man har tynnest og mest sensitiv hud. Ikke en god ide. I såfall skyll munnen godt først Anonymkode: 52714...217 helt enig
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #18 Skrevet 8. desember 2018 Tenker det er bra med tannpuss. Fjerne bakterier. Skyll godt så svir det ikke. Må bli mye ubalanse der nede med så mye munnslikk?? Hvordan løser dere det? Anonymkode: 87668...da9
Isambard Skrevet 8. desember 2018 #19 Skrevet 8. desember 2018 Pusser ikke folk tenner på kvelden da? Kan de ikke ha oralsex når de har lagt seg? Har aldri merket eller hørt at det har vært noe problem.
Gjest fitteslikker Skrevet 8. desember 2018 #20 Skrevet 8. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis bare jeg som mener dette, men ja det ville jeg foretrekt! Det er få ting jeg syns er eklere enn morgenånden til kjæresten min. Han sier selv han får et slags belegg i munnen når han sover (?), så han har veldig behov for å pusse tennene med en gang han står opp. Syns faktisk det ville vært ekkelt om han hadde slikket meg uten å pusse tennene. Det har aldri vært noe problem da, for har aldri opplevd at han har gjort det på meg på morgenen. dessuten har jeg også hørt at det kan være lurt å gjøre før slikking/suging fordi tannkremmen lager en slags prikkete følelse som for mange vil være behagelig Anonymkode: 66a84...c7d Helt korrekt! Fordi tannpasta inneholder eteriske oljer av peppermynte, eukalyptus, og mentol, bidrar den til at området det påføres kjøles ned og klemmes sammen. - det i sin tur gjør at orgasme sammentrekningene blir kraftigere. Med andre ord: Ørlite tannkrem (tilsvarende et kulepennhode) forsiktig smurt over klitoris, eller ytterst på tuppen av penis hodet gir en prikkende og intens orgasme. Ulempen er: når du suger eller slikker «drukner» smaken av henne/han i tannpasta smaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå