AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har et litt fart spørsmål, men lurer på om det er slik at etterlatte får alt du hadde med deg hvis du dør i en bilulykke? Ser i filmer og serier at de etterlatte får en pose med eiendelene som ble funnet på ulykkesstedet. Kanskje vesken/bagen og klærne avdøde hadde på seg også, hvis de ikke er for ødelagte selvfølgelig. Men hva skjer dersom man har på seg frekt undertøy eller har med deg en dildo i veska eller i en koffert du hadde pakket baki bilen? La oss si at du reiser i lakkundertøy og har en bag med frekt utstyr med deg? Eller har med deg personlige brev fra f.eks. NAV. Eller kanskje man har med seg en minnepenn. Blir dette kastet, eller blir alt gitt til pårørende? Er det ikke litt dumt å gi alt ukritisk videre isåfall? Jeg ønsker ikke at noe av mine ting blir gitt til mine foreldre f.eks. Kan man reservere seg? Anonymkode: 5e958...828
SoWhat? Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Unnskyld at jeg spør, men en kan like godt dø hjemme liksom, og de pårørende vil jo rydde i hjemmet og finne disse tinga der også. Så jeg skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe å si hvor en dør? Ville heller da ha tenkt på politi og ambulansepersonell som så det... og ikke pårørende etter en bilulykke. Ikke at jeg tenker på dem heller men 🙂 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Du kommer ikke til å bry deg om du dør i bilulykke. Anonymkode: 85d7b...31a 7
Mona123 Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Lol at du gidder å tenke. Hvis noen rundt meg hadde dødd hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om jeg fant kinky ting. Alle har sine greier. Og er man død spiller det ingen rolle 😂
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Dritpinlig dersom du dør og noen finner ut at du har brukt dildo. Hahaha, ser for meg den begravelsen, presten står og fniser og greier, hoho Anonymkode: d3df6...bb6 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Vel, det er vel ikke akkurat så veldig oppsiktsvekkende at man har en dildo at det skulle by på store utfordringer... Anonymkode: cf946...348
_popcorn_ Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Jeg tror faktisk at hvorvidt jeg hadde dildo i bilen eller frekt undertøy vil være det foreldrene mine bryr seg absolutt minst om dersom jeg dør i bilulykke... Og hadde det ikke vært med i bilen, så hadde dem vel funnet det uansett idet dem ryddet boligen. Eneste reservasjonen du kan ha i forhold til sånt er å kvitte deg med absolutt alt øyeblikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dritpinlig dersom du dør og noen finner ut at du har brukt dildo. Hahaha, ser for meg den begravelsen, presten står og fniser og greier, hoho Anonymkode: d3df6...bb6 Ja for det er helt unormalt å ha sexleketøy og derfor får presten også greie på det, og presten synes selvsagt også det er høyst unormalt og fniser derfor som en liten drittunge. Altså, hvilken verden lever du i? Anonymkode: bf369...36c 1
wahaj Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 Ja, pårørende går gjennom alt du har av ting. 2
Gjest Nina1975 Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 Leste engang om en dame som jobbet på en butikk der de solgte sexleketøy. En eldre dame kom igjen og igjen og handlet dildoer. Til slutt måtte damen i kassen spør henne om hvorfor hun kjøpte ny dildo så mange ganger, om det var noe galt med de. Den eldre damen fortalte da at når hun hadde brukt den en stund så ble hun så stresset "for tenkt om hun døde, og barna hennes fant den" så da kastet hun den. Og etter en stund så "meldte behovet" seg og hun måtte ut å handle ny😂😂. Så du er ikke alene om å bekymre deg for det.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 Jeg tror poenget mitt kom litt på siden fordi jeg stilte spørsmålet dårlig. Jeg mente mer.., hvis du er i en ulykke og redningsfolka finner en dildo i baksetet når de samler tingene dine for å gi det til dine pårørende, vil de da ta med dildoen, eller vil de kaste denne? Tenker de over slikt? Gjøres det en vurdering av hva de gir pårørende eller ikke? Ser liksom ikke for meg at det er naturlig å slenge med dildoen, men samtidig tenker jeg: hvem er de til å vurdere det? Anonymkode: 5e958...828
kaleidoskop Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 For å svare nøyaktig på spørsmålet, så tror jeg at, ja. De får med seg alt de finner av personlinge eiendeler i bilen. De "ser" ikke på hva det er.
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. desember 2018 #13 Skrevet 8. desember 2018 Dette har jeg aldri tenkt på. Vil tro at det er valgfritt for pårørende om de ønsker å beholde gjenstandene eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #14 Skrevet 8. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et litt fart spørsmål, men lurer på om det er slik at etterlatte får alt du hadde med deg hvis du dør i en bilulykke? Ser i filmer og serier at de etterlatte får en pose med eiendelene som ble funnet på ulykkesstedet. Kanskje vesken/bagen og klærne avdøde hadde på seg også, hvis de ikke er for ødelagte selvfølgelig. Men hva skjer dersom man har på seg frekt undertøy eller har med deg en dildo i veska eller i en koffert du hadde pakket baki bilen? La oss si at du reiser i lakkundertøy og har en bag med frekt utstyr med deg? Eller har med deg personlige brev fra f.eks. NAV. Eller kanskje man har med seg en minnepenn. Blir dette kastet, eller blir alt gitt til pårørende? Er det ikke litt dumt å gi alt ukritisk videre isåfall? Jeg ønsker ikke at noe av mine ting blir gitt til mine foreldre f.eks. Kan man reservere seg? Anonymkode: 5e958...828 Om tingene du lister opp befinner srg i bilen din, hjemme hos deg eller i ryggsekken din på tur med Lars Monsen, hvilken rolle spiller det når du er død Er du død så er du død, og tingene dine tilfaller dine rettmessige arvinger, uansett hva tingene er, bortsett fra ulovlige saker som våpen, dop m.m. Du får informere dine arvinger om ditt spesielle antrekk og din bagasje når du kjører bil, så de er forberedt dersom ulykken skulle være ute. Men vil det ikke være mer pinlig å havne på sykehus i den nebnte påkledningen med innerlommene fyllt opp med sexleketøy? Livet er farlig, vi vet ikke hva som venter ved neste åndedrag. Anonymkode: 4434b...5d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå