Hundeeier123 Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Jeg har en 10 år gammel hund. De siste to ukene har hunden ult/grint nesten hele tiden på dagtid. For noen uker siden haltet han også i ca. en uke men det gikk over av seg selv. Jeg lurer på om det kan være noen sammenheng, eller om hunden er grinete pga løpetid eller noe sånt?
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 5 minutter siden, Hundeeier123 skrev: Jeg har en 10 år gammel hund. De siste to ukene har hunden ult/grint nesten hele tiden på dagtid. For noen uker siden haltet han også i ca. en uke men det gikk over av seg selv. Jeg lurer på om det kan være noen sammenheng, eller om hunden er grinete pga løpetid eller noe sånt? Hva sier veterinær? Om du ikke har vært der, kom deg avgårde. Kanskje han har vondt et sted, du må sjekke ut dette.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Ta den til dyrlegen så fort som mulig. Jeg hadde en hund som ulte på den måten og den var syk og hadde vondt. Dessverre gikk det ikke å redde min, men hvis et dyr holder på slik er det fordi det ikke har det bra. Dyrlege så fort som mulig. Anonymkode: e5f6d...ae1
Hundeeier123 Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2018 Har ikke vært til veterinær ennå. For foreldrene mine mente det bare var pga løpetid, men nå skal jeg ta han med dit så fort som mulig. Takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå