AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hei Hadde EL og samleie for ca 10 dager tilbake, forventer mensen neste søndag. Nå har jeg skikkelig mensensmerter, stikking i underlivet og er småkvalm. Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid, men går mest for at jeg ikke er det da jeg tenker at jeg ikke kan merke symptomer så fort. Sist gang merket jeg det veldig fort, men tror ikke det er tilfelle denne gangen. Er det i det hele tatt poeng å kjøpe en graviditets-test nå? Vil den slå ut i det hele tatt? Pleier ikke å ha mensensmerter før noen fø dager før mensen. Det beste er jo å vente, men jeg er sykt nysgjerrig Anonymkode: d73ee...864
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Det fins veldig sensitive tidlig-tester som kan gi utslag så tidlig som 5 dager før mensen, men da kan du ikke stole på et evt. negativt resultat (og et svakt positivt resultat kan vise seg å være kjemisk graviditet, altså at et befrukta egg streifer livmorslimhinna men ikke fester seg, og du får mensen mer eller mindre som vanlig). Så kommer egentlig an på hvor mye penger du har lyst til å svi av på tester, om du føler du får ro i sjelen av marginale tester som er vanskelig å tyde (MANGE innlegg her inne der folk tester tilsvarende tidlig og fortvila prøver å få noen andre til å se den svake svake streken), og hvor skuffa du hadde blitt over en evt. kjemisk du ellers ikke hadde visst om. ... selv ville jeg venta med å teste til etter du skulle hatt mensen 😉 Anonymkode: e92a8...1e0 1
FrodeF Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Er det kort holdbarhet på disse testene? Jeg vil da tror at det ikke er så farlig når du KJØPER de.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 3 minutter siden, FrodeF skrev: Er det kort holdbarhet på disse testene? Jeg vil da tror at det ikke er så farlig når du KJØPER de. Nei, men du skjønte vel hva jeg mente, FrodeF? Ts Anonymkode: d73ee...864
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Jeg ville ventet med å ta den til søndag:) Anonymkode: 06512...be2 1
prettylittlemisfit Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Jeg ville venta og sjekka om mensen kom eller ikke Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå