Gå til innhold

Hvorfor står det ingenting noensteder om prinsesse ML og kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Google-søk på arta Loiuse og kjæreste eller Babok gir absolutt ingen treff. Hvorfor ikke? Er det noen form for sensur her i Norge, utført av slottet? Merkelig om kongehuset hadde noen sensurmakt over pressen eller ytringsfriheten?

Hvis dette innlegget forsvinner snart, så beviser det at denne sensuren er en realitet...

Anonymkode: 2291b...bf9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Google-søk på arta Loiuse og kjæreste eller Babok gir absolutt ingen treff. Hvorfor ikke? Er det noen form for sensur her i Norge, utført av slottet? Merkelig om kongehuset hadde noen sensurmakt over pressen eller ytringsfriheten?

Hvis dette innlegget forsvinner snart, så beviser det at denne sensuren er en realitet...

Hvorfor skal dette ut i offentligheten? 

Skrevet

Hva eller hvem er Babok?

Anonymkode: 6355e...a42

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva eller hvem er Babok?

Anonymkode: 6355e...a42

Han heter Babak og er hjertevennen hennes. Har stått i Se og Hør i hvert fall og fant det lett ved googling. Så jeg skjønner ikke helt hva TS er ute etter. 

Skrevet

For det første heter hun Märtha Louise, og for det andre heter han Babak, og for det tredje hvorfor er det interessant?? 

Anonymkode: b80e9...071

• Liker 7
Gjest Elseby13
Skrevet

For det første heter hun Märtha Louise, og for det andre heter han Babak, og for det tredje hvorfor er det interessant?? 

Allmenn interesse? Det står da side opp og side ned om gørrkjedelige folk som diverse reality-deltakere.

Skrevet

Er nok det, siden du allerede vet dette.

Anonymkode: 867f2...ef7

Skrevet

Mange syns dette er interessant.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det var interessant, selv om jeg visste det. Vet masse uinteressant.

• Liker 1
Skrevet

Hva mer enn babak heter han?

Anonymkode: 660ba...967

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det var interessant, selv om jeg visste det. Vet masse uinteressant.

Hva så om noen syns det er interessant? Du syns jo det er interessant hvorfor andre syns det er interessant. Hva kan du noensinne bruke den informasjonen til?

• Liker 1
Gjest Bøllefrøa
Skrevet

Hun har jo abdisert? Da er jo hun i praksis privatperson... vg skriver heller ikke om mitt kjærlighetsliv..

Skrevet
Akkurat nå, Bøllefrøa skrev:

Hun har jo abdisert? Da er jo hun i praksis privatperson... vg skriver heller ikke om mitt kjærlighetsliv..

Nei hun har ikke abdisert, det er bare en person i kongefamilien som kan abdisere og det er Kong Harald V. Det er også bare han som kan ta fra titler til medlemer av kongefamilien.

Det er bare monarker som kan abdisere. 

• Liker 3
Skrevet

Kan Märtha bli “Hennes kongelige høyhet” igjen ? 

Anonymkode: 969fc...1bf

Gjest Bøllefrøa
Skrevet

Jeg mener å huske at hun ikke var interessert i denne tittelen - og derav sa fra seg å arve dette ? Hun er jo eldst 

Skrevet

Ja om kongen tilater det.

Skrevet
1 time siden, Eugene Onegin skrev:

Ja om kongen tilater det.

Var det ikke Kongen som tok fra henne tittelen? 

Anonymkode: e6116...d44

Skrevet
1 time siden, Bøllefrøa skrev:

Jeg mener å huske at hun ikke var interessert i denne tittelen - og derav sa fra seg å arve dette ? Hun er jo eldst 

Hun er født før kvinner fikk lik rett til kronen. Så hun har aldri vært kronprinsesse, og har alltid vært bak Håkon i arverekkefølgen.

• Liker 3
Gjest Bøllefrøa
Skrevet

Ok. Men hun er ikke prinsesse lenger..? Av egen vilje. Derfor syns jeg det er på sin plass at media ikke skriver om henne da hun nå er vanlig nordmann?

Skrevet (endret)

Martha har forelsket seg? Vel det var nytt. Babak antar jeg er en utlending. Nå er ikke jeg spesielt interessert i hva ML driver med ettersom hun flyr der oppe med englene mens jeg bor på jorden, men det står sikkert i Se og Hør eller slikt? 

Endret av Michaelhe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...