AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hei. Jeg får barnebidrag gjennom nav innkrevning. bruker å få det i slutten av måneden. ser at jeg ikke har fått for november og det er vel skatteetaten som har tatt over utbetalingene/ansvaret nå? Er det bare å ringe dem og forhøre seg om utbetalingen kommer? vet at bf er i full jobb og har hatt samme arbeidsgiver hele året. noen som vet noe? flere som ikke har fått utbetalt fra nav innkreving for november? Anonymkode: 2f6b0...094
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Ring og hør.... Anonymkode: 2327b...1b4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Det skal vel ikke være inne før den 10. hver måned så bidraget er jo ikke «forsinket». Forøvrig har jeg hørt mange som pleier å få ved forfallsdato på bidraget som ikke har fått enda. Anonymkode: 72cd4...c88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Utbetalinger/Utbetalingsdatoer%2C+feriepenger+og+skattetrekk?kap=499651 Var vel 5 desember som var datoen det skulle vært utbetalt. Jeg fikk den 4... Anonymkode: ae584...b51
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 ts her. får ikke bidrag av nav men igjennom. Anonymkode: 2f6b0...094
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 Jeg har heller ikke fått for november. Pleier å få rundt 23 hver måned. Men hender far tar seg noen betalingsfrie måneder når han føler for det. Er ikke akkurat som de krever inn pengene raskt heller. Har i perioder gått nesten ett år uten utbetalinger før han har begynt å betale ned. Anonymkode: aed7a...ffd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Har gitt opp nav innkreving. Det ble enda verre når det gikk over til skatteetaten. Helt utrolig at det er greit å trenere bidrag til egne barn. Er man skyldig skattepenger eller annet det offentlige krever inn,går det mye raskere. Anonymkode: f470c...182 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå