AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hvilke forventninger og forhåpninger har dere til fredagskosen?det er lov å håpe på noe ekstra nå før jul!! Par:har du noe du spesielt gleder deg til,eller noen spesielle ønsker for kosen i kveld,eller nøyer du deg med det vanlige,hva gleder du deg da mest til?(oral,anal,doggy,dp med dildo etc) Singel:er det en spesielt partner du søker i kveld?eller en som kan tilfredsstille deg på en ny eller spesiell måte kanskje,noen spesielle drømmer,eller blir det en deilig runkekveld? Anonymkode: 02dc3...824
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Runkekveld Anonymkode: 576fc...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Håper at han lar meg være i fred. Den drittsekken ! Anonymkode: ac7ea...9fc 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Runkekveld Anonymkode: 576fc...ceb Høres bra ut jeg er så heldig at jeg har dame,så for meg er det slikking som gjelder i kveld,det jeg gleder meg mest til!! ts Anonymkode: 02dc3...824
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper at han lar meg være i fred. Den drittsekken ! Anonymkode: ac7ea...9fc På tide med en ny fredagskos? Anonymkode: 576fc...ceb
SlemUlv Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Her blir det egenkos. Har skikkelig meg dag i dag. Pedikyr, manikyr også hjem å slappe av med musikk og cider i kveld 💜
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres bra ut jeg er så heldig at jeg har dame,så for meg er det slikking som gjelder i kveld,det jeg gleder meg mest til!! ts Anonymkode: 02dc3...824 Litt førjulsslikking er ikke å forakte. Anonymkode: 576fc...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 For min del blir det gjerne til at jeg møter ff'en og så har vi oss en runde eller tre Anonymkode: 08870...6ca 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 Blir fylla, og da er ikke sex hverken moro eller mulig....👍🏻😎 Anonymkode: 9d7e6...ec0 1
Master1 Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke forventninger og forhåpninger har dere til fredagskosen?det er lov å håpe på noe ekstra nå før jul!! Par:har du noe du spesielt gleder deg til,eller noen spesielle ønsker for kosen i kveld,eller nøyer du deg med det vanlige,hva gleder du deg da mest til?(oral,anal,doggy,dp med dildo etc) Singel:er det en spesielt partner du søker i kveld?eller en som kan tilfredsstille deg på en ny eller spesiell måte kanskje,noen spesielle drømmer,eller blir det en deilig runkekveld? Anonymkode: 02dc3...824 Hva er vanlig ?? Sex i taklampa f.eks 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #11 Skrevet 12. desember 2018 Ikke så spennende som det høres ut egentlig. Eller, det høres ikke spennende ut faktisk. Når vi kommer hjem fredag etter job hopper vi i dusjen (hver for oss, han er gjerne hjemme før meg). Hopper i hver vår myke joggebukse og hettegenser, lager mat og åpner vin sammen, spiser mens vi ser TV og er late. Etter matensetter vi på en film som ender med at jeg gjerne starter å suge ham der og da i sofaen. Og så liker jo jeg å svelge da. Så han kommer gjerne, noen ganger fort, noen ganger sakte. Etterhvert ender ferden på soverommet og her er det opp og ned hvor mye klær vi får av oss før vi har samleie. Og det er opp og ned hvor mye vi fortsatt har på når vi våkner lørdag morgen. Og da fortsetter vi. Og da dusjer vi sammen som også kan føre med seg hygge. Noen ganger fortsetter lørdag og/ eller søndag i samme dur, men fredagen er rimelig bankers siden vi ikke har særlig mye tid sammen resten av uka. Anonymkode: d0925...834
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #12 Skrevet 12. desember 2018 På 7.12.2018 den 10.17, AnonymBruker skrev: Blir fylla, og da er ikke sex hverken moro eller mulig....👍🏻😎 Anonymkode: 9d7e6...ec0 Finn feilen.... Er ikke sex mer moro enn fylla? I så fall trist. Anonymkode: 4aaea...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå