Gå til innhold

Haircare tabletter. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha langt hår, og det fort. Tenker å kjøpe to pakker med det settet. Så mitt spørsmål er om det funker? Ei venninne av meg bruker det og hun sier at jeg funker, men at det tar litt tid før man merker det, rundt 3 måneder. Så det gjaldt å være tålmodig, og sa at mange som slutta med det sluttet etter 1-2 måneder fordi dem ikke så resultat, men at dem må gå lengere på det for å det.

Det frister å få raskere hårvekst. Er det verdt å prøve?:))) 

Anonymkode: 147bf...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Håret gror i sitt eget tempo og du kan ikke påvirke det med piller eller annet middel. 

Anonymkode: 55075...abd

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Håret gror i sitt eget tempo og du kan ikke påvirke det med piller eller annet middel. 

Har brukt Hair Care i sju måneder nå, og det er ingen tvil! Håret har vokst fortere og blitt tykkere. Alle kommenterer det og jeg merker det fantastisk godt selv. Tok ca tre mnd før jeg merket stor forskjell. 

Trodde ikke helt på dette selv, men etter 49 år med tynt hår som ikke ville vokse, er det ingen tvil, det funker på meg i hvert fall! 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ha langt hår, og det fort. Tenker å kjøpe to pakker med det settet. Så mitt spørsmål er om det funker? Ei venninne av meg bruker det og hun sier at jeg funker, men at det tar litt tid før man merker det, rundt 3 måneder. Så det gjaldt å være tålmodig, og sa at mange som slutta med det sluttet etter 1-2 måneder fordi dem ikke så resultat, men at dem må gå lengere på det for å det.

Les svaret mitt over :)

Skrevet

Brukte det i over et år merka ingen forskjell  fortsatt tynt og usunt hår. Flere tusen kr ut av vinduet 

Nisim  Fast sjampo  og castor olje hjelper  på lengden 

Lave verdier i hair care , og sykt  overprisa. Høyere biotin nivåer i piller fra ebay til en brøkdel av prisen 

Anonymkode: f1c90...4e8

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har funket på min venninne da, selv jeg har sett det

Skrevet
5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Les svaret mitt over :)

Skjønner jo fort at du er kjøpt å betalt når du må sitere innlegget ditt selv for å få frem hvor godt produktet er.. 
Gi deg 

Anonymkode: 9c598...3a9

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo fort at du er kjøpt å betalt når du må sitere innlegget ditt selv for å få frem hvor godt produktet er.. 
Gi deg 

Anonymkode: 9c598...3a9

Lær deg å lese først du, så kan du få lov til å ytre deg her. 

Edit, manglet en bokstav, derfor redigert. 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Vitamintabletter som Hair care o.l virker bare hvis du mangler de vitaminene som finnes i pillen. De fleste mennsker i 2018 har ikke vitaminmangel. Du kan sjekke vitamin-status hos legen din med en enkel blodprøve, billigere det enn å potensielt kaste bort flere tusen kroner...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke lengre hår av å tro på eller å putte i deg den typen tabletter. Det eneste de vil hjelpe deg med er å bruke penger på noe du ikke trenger. 

Kjøp heller B komplex på apoteket. Det fuungerer vel så bra. Imtillegg er sundt kosthold med brødmat, melk, fisk, kjøtt, frukt og grønnsaker viktig. 

Anonymkode: 9dfd1...62f

• Liker 3
Skrevet

https://careandrepair.no/products/haircare/

Se på næringsinnholdet i Haircare og gå inn på et nettapotek og sammenlign med en hvilken som helst annet vitamin og kosttilskuddspille. Du finner det samme næringsinnholdet til en langt rimeligere penge på apoteket eller i kosttilskuddshylla på super'n. 

Anonymkode: 9dfd1...62f

• Liker 2
Skrevet

Spis og drikk anbefalt næringsrik mat, så gjør det alt som kan gjøres for at hår skal bli friskt og sunt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...