AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Vil ha langt hår, og det fort. Tenker å kjøpe to pakker med det settet. Så mitt spørsmål er om det funker? Ei venninne av meg bruker det og hun sier at jeg funker, men at det tar litt tid før man merker det, rundt 3 måneder. Så det gjaldt å være tålmodig, og sa at mange som slutta med det sluttet etter 1-2 måneder fordi dem ikke så resultat, men at dem må gå lengere på det for å det. Det frister å få raskere hårvekst. Er det verdt å prøve?:))) Anonymkode: 147bf...944
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Nei. Håret gror i sitt eget tempo og du kan ikke påvirke det med piller eller annet middel. Anonymkode: 55075...abd 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Håret gror i sitt eget tempo og du kan ikke påvirke det med piller eller annet middel. Anonymkode: 55075...abd Har brukt Hair Care i sju måneder nå, og det er ingen tvil! Håret har vokst fortere og blitt tykkere. Alle kommenterer det og jeg merker det fantastisk godt selv. Tok ca tre mnd før jeg merket stor forskjell. Trodde ikke helt på dette selv, men etter 49 år med tynt hår som ikke ville vokse, er det ingen tvil, det funker på meg i hvert fall!
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ha langt hår, og det fort. Tenker å kjøpe to pakker med det settet. Så mitt spørsmål er om det funker? Ei venninne av meg bruker det og hun sier at jeg funker, men at det tar litt tid før man merker det, rundt 3 måneder. Så det gjaldt å være tålmodig, og sa at mange som slutta med det sluttet etter 1-2 måneder fordi dem ikke så resultat, men at dem må gå lengere på det for å det. Det frister å få raskere hårvekst. Er det verdt å prøve?:))) Anonymkode: 147bf...944 Les svaret mitt over
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Brukte det i over et år merka ingen forskjell fortsatt tynt og usunt hår. Flere tusen kr ut av vinduet Nisim Fast sjampo og castor olje hjelper på lengden Lave verdier i hair care , og sykt overprisa. Høyere biotin nivåer i piller fra ebay til en brøkdel av prisen Anonymkode: f1c90...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Håret gror i sitt eget tempo og du kan ikke påvirke det med piller eller annet middel. Anonymkode: 55075...abd Har funket på min venninne da, selv jeg har sett det Anonymkode: 147bf...944
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 5 minutter siden, Dævendøtte skrev: Les svaret mitt over Skjønner jo fort at du er kjøpt å betalt når du må sitere innlegget ditt selv for å få frem hvor godt produktet er.. Gi deg Anonymkode: 9c598...3a9 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo fort at du er kjøpt å betalt når du må sitere innlegget ditt selv for å få frem hvor godt produktet er.. Gi deg Anonymkode: 9c598...3a9 Lær deg å lese først du, så kan du få lov til å ytre deg her. Edit, manglet en bokstav, derfor redigert. Endret 7. desember 2018 av Dævendøtte
Unika Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 Vitamintabletter som Hair care o.l virker bare hvis du mangler de vitaminene som finnes i pillen. De fleste mennsker i 2018 har ikke vitaminmangel. Du kan sjekke vitamin-status hos legen din med en enkel blodprøve, billigere det enn å potensielt kaste bort flere tusen kroner... 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ha langt hår, og det fort. Tenker å kjøpe to pakker med det settet. Så mitt spørsmål er om det funker? Ei venninne av meg bruker det og hun sier at jeg funker, men at det tar litt tid før man merker det, rundt 3 måneder. Så det gjaldt å være tålmodig, og sa at mange som slutta med det sluttet etter 1-2 måneder fordi dem ikke så resultat, men at dem må gå lengere på det for å det. Det frister å få raskere hårvekst. Er det verdt å prøve?:))) Anonymkode: 147bf...944 Du får ikke lengre hår av å tro på eller å putte i deg den typen tabletter. Det eneste de vil hjelpe deg med er å bruke penger på noe du ikke trenger. Kjøp heller B komplex på apoteket. Det fuungerer vel så bra. Imtillegg er sundt kosthold med brødmat, melk, fisk, kjøtt, frukt og grønnsaker viktig. Anonymkode: 9dfd1...62f 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 https://careandrepair.no/products/haircare/ Se på næringsinnholdet i Haircare og gå inn på et nettapotek og sammenlign med en hvilken som helst annet vitamin og kosttilskuddspille. Du finner det samme næringsinnholdet til en langt rimeligere penge på apoteket eller i kosttilskuddshylla på super'n. Anonymkode: 9dfd1...62f 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 Spis og drikk anbefalt næringsrik mat, så gjør det alt som kan gjøres for at hår skal bli friskt og sunt. Anonymkode: 55075...abd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå