Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere anbefale en bok som passer for en 8 år gammel gutt ?

Anonymkode: b1725...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal han lese selv eller bli lest for? Hvilke andre bøker liker han? Med eller uten bilder?

Anonymkode: 7851c...91c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere anbefale en bok som passer for en 8 år gammel gutt ?

En pyses dagbok av alle slag har vært supre her i familien!

Skrevet

Detektivbyrå nr.2 er populært her (finnes mange forskjellige i serien).

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal han lese selv eller bli lest for? Hvilke andre bøker liker han? Med eller uten bilder?

Anonymkode: 7851c...91c

Jeg kjenner ham ikke så godt, så det vet jeg ikke.

Skrevet
1 minutt siden, wahaj skrev:

Detektivbyrå nr.2 er populært her (finnes mange forskjellige i serien).

Den har også slått an for både jente og gutt ja! 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ham ikke så godt, så det vet jeg ikke.

Jeg skulle finne bøker til jente 12 år en gang og fikk gode råd i butikken så det kan du jo prøve

Skrevet

Kaptein Supertruse, Gutta i trehuset-bøkene, Roald Dahl, bøkene av David Walliams.

• Liker 3
Skrevet

min 7-åring elsker Gutta i trehuset, Detektivbyrå nr 2,Kaptein Supertruse og Katt på ville veier. Dessuten en serie om en trehytte som er en tidsmaskin, kommer bare ikke på navnet i farten, men de kjenner den helt sikkert i butikken.

Anonymkode: e24b1...eda

• Liker 1
Skrevet

Rampete Robin er en førstevalget her i huset

Anonymkode: d910c...75c

Skrevet
14 timer siden, Jordbæra skrev:

En pyses dagbok av alle slag har vært supre her i familien!

Signerer denne, men den heter vel En pingles dagbok? 😅 Min 8-åring likte den ene boka vi har veldig godt, leste den ut på eget initiativ. Første gang det har skjedd 😊

• Liker 2
Skrevet

Min sønn begynte å lese Harry Potter rundt den alderen. Ellers har også amuletten vært en hit:) 

Anonymkode: 86ec8...1bc

Skrevet
On 12/8/2018 at 12:18 AM, AnonymBruker said:

min 7-åring elsker Gutta i trehuset, Detektivbyrå nr 2,Kaptein Supertruse og Katt på ville veier. Dessuten en serie om en trehytte som er en tidsmaskin, kommer bare ikke på navnet i farten, men de kjenner den helt sikkert i butikken.

Tror du tenker på Tidsmaskinen - Mary Pope Osborne :) Har f.eks. bøkene Dinosaurer i skumringen, Ninjaenes natt osv. De er absolutt artige bøker!

Skrevet

Verdens verste jul (samtlige av Verdens verste er morsomme). Vil også anbefale Tom Gates bøkene.

Anonymkode: 9dd8d...282

Skrevet

Kaptein Supertruse eller rampete robin. Har gutt på 8 år selv.

Anonymkode: 673a2...465

Skrevet

Rampete Robin har ikke fenget noen av mine gutter. Heller ikke bøkene til Roald Dahl,  men gutta i trehuset og kaptein supertruse har vært innertiere, samt Amuletten, Tom Gates-bøkene, verdens verste.... bøkene. En pingles dagbok har også blitt lest. Og serien om Timmy Tabbe. Jeg leser Harry Potter-serien sammen med min 8-åring nå. Eldste leste de selv som 8-9 åring.

Detektivbyrå nr 2 var stas i 6-7-års alderen.

Anonymkode: e69a7...c91

Skrevet

Zombie-lars er nå ute som tegneserie, det kan kanskje være noe?

Anonymkode: 4f899...9d5

Skrevet
På ‎10‎.‎12‎.‎2018 den 9.12, Librarian skrev:

Tror du tenker på Tidsmaskinen - Mary Pope Osborne :) Har f.eks. bøkene Dinosaurer i skumringen, Ninjaenes natt osv. De er absolutt artige bøker!

ja, stemmer! veldig kjekke bøker

Skrevet

Jeg slår et slag for en selvstendig bok, altså ikke en serie :)

Bzzz- verdens minste bankran.

Jentemyggene er skikkelig lei av at alle guttemyggene er så late, mens de selv er ute å suger blod hele dagen. Så en dag går jentemyggene i streik og bestemmer seg for å dytte oppgaven over til gutta! Men gutta er jo så late... En dag oppdager en guttemygg at det finnes et sted som heter BLODBANKEN, og da legger de planene for å rane den....

Den var hysterisk for både far og sønn ;)  Hvis bokhandleren du går til ikke har den inne, be vedkommende om å bestille den for deg. :)  

Anonymkode: 89c7d...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...