AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hei, jeg skal bruke smeltet sjokolade til å pynte på pepperkakene mine. Kan jeg bruke slike løsvektfruktposer til å ha den smeltede sjokoladen i eller vil de posene smelte av sjokoladen? Anonymkode: 64992...0a4
prt90 Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Sannsynligvis ikke. Du må sjekke databladet for plastposen. Aldri aldri aldri putt varm mat i plast som ikke er spesifikt designet for det, plast er full sv giftige stoffer som vil lekke inn i maten om du bruker den til ting den ikke er beregnet for. Uvettig bruk av plast er en fin måte å få kreft) og rare barn på.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Sjekk ut temperering av sjokolade på YouTube for mye bedre resultat Anonymkode: 5a088...b4f 1
Brunhilde Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Det er bedre å lage et kremmerhus av matpapir eller bakepapir. Da er det også lettere å styre streken.
Eliza Doalot Skrevet 9. desember 2018 #5 Skrevet 9. desember 2018 I tillegg til det med trygghet er det stor sjanse for at posen sprekker når du prøver å presse sjokoladen ut. Blir et sabla klin (been there, done that) Lag kremmerhus eller kjøp sprøyteposer fra wilton/cacas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå