Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne fra ungdomsskolen bor nå i samme by som meg.Vi var utrolig nære,nesten som søstre å regne. Nå er vi godt voksne og jeg håpet å få kontakt igjen. Vi har holdt kontakten via Facebook, men kun med hyggelige kommentarer/likes osv. Vi hadde en reunion med ungdomsskolen for 4-5 år siden, og det var kjempehyggelig. Kontakten var da som før- og kvelden var flott. I sommer sendte jeg henne en invitasjon på Messenger til en grillfest via Messenger,men fikk ikke noe svar. Syntes det var merkelig med tanke på hvor tette vi var i gamle dager. For 3 uker siden,sendte jeg henne en melding på tlf, hvor jeg spurte om hun ville ta opp kontakten igjen,siden vi nå bodde i samme by.( jeg nevnte ikke Messengermeldingen) Det ville hun gjerne,og meldingen hennes var full av smileys og hyggelige ord. Hun skulle da ringe meg etter noen dager for å avtale et møte. Dette skjedde ikke. Ballen er nå i hennes hjørne,så jeg kan liksom ikke etterlyse et svar heller,føler jeg. Føler meg ghostet. Bør jeg bare la henne gå og være takknemlig for at hun engang var min beste venn ?

Anonymkode: 264a7...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må nok bare akseptere at hun har andre venner nå. Det kan hende hun er et skikkelig rotehode, men ikke hold pusten for å si det slik. Det er vanlig å vokse fra hverandre.

Anonymkode: 13c24...d26

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ville fått det avklart, hvis ikke så hadde jeg tenkt veldig på dette. Bedre å få nei enn å gå i det uvisse. Nå er det også mye som skjer og skal gjøres i desember så mye mulig hun ikke har rukket det enda. Med meg selv som eksempel så kan jeg utsette å svare meldinger fra personer jeg bryr meg veldig om, men som jeg ikke har så ofte kontkakt med. Og grunnen til det er at jeg ikke vil bare skrive et svar i farta, men virkelig sende en fin og gjennomtenkt melding. Og en tlf til samme person ville jeg også ventet med å ta når jeg vet jeg har god tid og ikke bare 5 min. Kanskje det er noe sånt. Tenker at hvis hun hadde ghostet deg så hadde hun nok ikke svart på meldingen din i utgangspunktet.

Anonymkode: 8ffc3...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...