ElinX0Xpoliti Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Hilary Clinton og Bush familien fikk brev som de ikke reagerte gladelig på. Samt GWB ga Michelle en USB brikke der media sier var en drops, om det var en drops så hvorfor ser den ut som en USB brikke? Jeg pleier ikke å dele konspirasjon teorier eller noe men, hva er det som foregår her. Clinton får et brev. 1544152941075.webm
ElinX0Xpoliti Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2018 Dette ligger ute på twitter. Folk sier at Bush familien og Clinton er under militær rettsystem. Jeg tror ikke dette. Men hva er det som foregår her. Tar Trump å gjør noe her.
Chiyo Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Hvis Obama og Clinton har noe på gang med Bush-familien så finnes det sikkert mange muligheter for kontakt. Å velge en begravelse som hele landet kommer til å se på TV er ikke akkurat plassen til å gjøre noe "hemmelig". I videoen hvor Bush gir noe til Michelle Obama (som ikke er inkludert her) kan man ikke se hva han gir henne. Jeg skjønner ikke hvorfor du sier at det ser ut som en USB-brikke. Det er kjent at de pleier å gi hverandre en halspastill. Hvis Bush ville gitt henne en minnebrikke hadde han nok ikke gjort det foran et kamera. 8
ElinX0Xpoliti Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2018 2 hours ago, Chiyo said: Hvis Obama og Clinton har noe på gang med Bush-familien så finnes det sikkert mange muligheter for kontakt. Å velge en begravelse som hele landet kommer til å se på TV er ikke akkurat plassen til å gjøre noe "hemmelig". I videoen hvor Bush gir noe til Michelle Obama (som ikke er inkludert her) kan man ikke se hva han gir henne. Jeg skjønner ikke hvorfor du sier at det ser ut som en USB-brikke. Det er kjent at de pleier å gi hverandre en halspastill. Hvis Bush ville gitt henne en minnebrikke hadde han nok ikke gjort det foran et kamera. Bush holder en USB Brikke som er svart og blå med metall tupp før han går inn i kirken. Jeg har ingen peiling hva som foregår, det er masse konspirasjoner og ingen svar. Trump er ikke så smålig av seg selv å gi ut innkalles brev til retten i kirken? Med mindre vi får vite hva de brevene er for noe så er det ingen som vet.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 7 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Bush holder en USB Brikke som er svart og blå med metall tupp før han går inn i kirken. Jeg har ingen peiling hva som foregår, det er masse konspirasjoner og ingen svar. Trump er ikke så smålig av seg selv å gi ut innkalles brev til retten i kirken? Med mindre vi får vite hva de brevene er for noe så er det ingen som vet. Hvis ett eller annet konspiratorisk virkelig skjedde der. Hvorfor velger dem å gjøre dette i en offentlig begravelse som blir sendt på TV?? Anonymkode: 7e7d2...385 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 Kanskje det var en minnebrikke, med personlig videohilsen eller bilder på. At det er en USB betyr ikke at det er politisk suspekt eller noe man trenger å være redd for. De er mennesker også. Anonymkode: 6c625...099
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 Omg! Helt klart at noe skummelt foregår her og Obamas leder an. Sjekk bare dette: Tilfeldig? Neppe.... Anonymkode: fff40...ac9 10
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 Get a life... Anonymkode: 921b5...80c 3
ElinX0Xpoliti Skrevet 7. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2018 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis ett eller annet konspiratorisk virkelig skjedde der. Hvorfor velger dem å gjøre dette i en offentlig begravelse som blir sendt på TV?? Anonymkode: 7e7d2...385 Fordi det er 10000 vis av poster som dette som florerer på twitter og div sosiale media, jeg sier ikke at det var noe konspiratorisk som skjedde, jeg bare viser bilder som er postet på Internettet. Jeg ønsker å finne ut hva er det som skjer. Dette kommer bare til å vokse som Pizzagate om ingen tar å sier hva som egentlig foregikk.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 En random rekke tilfeldigheter og trivialiteter som blir kokt sammen til noe som ligner en dårlig spionfilm? Lukter konspirasjonsteori. Og hvorfor er aldri Trump med i disse hemmelige sammensvergelsene? Burde være nok å ta av med Russland connectionen hans. Anonymkode: 05a1d...e51 2
The Kitten Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 En venninne av meg var i begravelsen. Kan spørre henne om hun la merke til noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 16 hours ago, ElinX0Xpoliti said: Dette ligger ute på twitter. Folk sier at Bush familien og Clinton er under militær rettsystem. Jeg tror ikke dette. Men hva er det som foregår her. Tar Trump å gjør noe her. Ja, du definitivt slår som en type som ikke tror på konspirasjonsteorier. Viste du forresten at Michelle Obama er en mann? Anonymkode: 1d95f...929
jabx Skrevet 7. desember 2018 #13 Skrevet 7. desember 2018 14 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev: Bush holder en USB Brikke som er svart og blå med metall tupp før han går inn i kirken. Bilde?
jabx Skrevet 7. desember 2018 #14 Skrevet 7. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En random rekke tilfeldigheter og trivialiteter som blir kokt sammen til noe som ligner en dårlig spionfilm? Lukter konspirasjonsteori. Og hvorfor er aldri Trump med i disse hemmelige sammensvergelsene? Burde være nok å ta av med Russland connectionen hans. Anonymkode: 05a1d...e51 Dette bekrefter psykosen til mange av disse høyreekstreme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå