Gå til innhold

Mennesker som aldri har hatt det vondt, finnes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å tro på det. De aller fleste har gått gjennom vanskelige ting i livet; brudd, dødsfall, mistet jobben, blitt ekskludert, vært slitne, stresset og hatt kjærlighetssorg. 

Finnes det mennesker som lever sine glade dager uten noe form for motstand? Jeg forstår ikke at det er mulig. Jeg trodde alle hadde «sitt». Eller tar jeg feil?

Anonymkode: 0b783...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være mulig? Nå synes jeg personlig ikke det er noe å strebe etter. 

Anonymkode: a4e55...0e8

Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer nesten ikke å tro på det. De aller fleste har gått gjennom vanskelige ting i livet; brudd, dødsfall, mistet jobben, blitt ekskludert, vært slitne, stresset og hatt kjærlighetssorg. 

Finnes det mennesker som lever sine glade dager uten noe form for motstand? Jeg forstår ikke at det er mulig. Jeg trodde alle hadde «sitt». Eller tar jeg feil?

Anonymkode: 0b783...39d

Vet om mange som har levd et liv uten store og vanskelige ting. Som nå er 40-50 år gamle. 

At man er sliten, stressa og har hatt en kjærlighetssorg, ser jeg på som helt vanlige ting som alle går gjennom. Dødsfall, mista jobben og blitt ekskludert er noe annet, og jeg vet om mange som har sluppet "billig" unna. 

Ofte synes jeg også at noen får alt, mens andre surfer litt enklere gjennom livet. Men alt i alt, tror alle har sitt, de har bare forskjellige måter å takle og vise det på. 

Skrevet

Ja, min bestemor gjorde det. Hun ble 99 år og hun mente selv at det verste hun noen gang hadde opplevd var at min onkel hadde så sur svigermor.

Anonymkode: de410...c5e

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Alle jeg har møtt har gått gjennom noe leit og vanskelig, selv i varierende grad. Noen har hatt bedre liv enn andre, men alle har kjent på vonde følelser flere ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...