AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #21 Skrevet 7. desember 2018 Det kan være fuglelopper ja. Har du sjekket for reir under møner og rundt vinduer? Bruk loppemiddel på katten! Jeg bruker flått/loppedråper på katten i perioder, det hjelper at hun ikke drar inn levende lopper. Du må støvsuge godt overalt der katten oppholder seg. Sofaer og stoler etc. Katten vår re sjelden på soverom og senger, så her er det sofaer og lenestoler som er overføringsstedet. Anonymkode: ae8e4...c86
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #22 Skrevet 7. desember 2018 Er du sikker på at det ikke kan være veggdyr, TS? Jeg googlet både veggdyrbitt og fugleloppebitt nå, og tilsvarende bilder kom opp på begge søkeord... Jeg stusser fordi din beskrivelse av det ikke passer helt med sånn fuglelopper pleier å oppføre seg. To-tre-fire bitt i rekke på ett område av kroppen av gangen er det vanlige. Én gang har jeg opplevd at to områder av kroppen ble angrepet samtidig, da var det tre-fire bitt på korsryggen og tilsvarende på en skulder. Fugleloppene kommer vanligvis én og én, ikke som en hel inasjonsarmé på flere rom samtidig. Anonymkode: eeae4...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå