AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #1 Skrevet 7. desember 2018 Jeg lurer på følgende: Hvordan går det med det skapende? Hvordan går det med kjærligheten? Jeg er kresen...Vil jeg møte noen, eller kan det være noen som tenker på meg fra fortida? ( Var en person som traff meg, men som jeg ikke har hatt kontakt med på lenge, kanskje han er opptatt ). Tusen takk til deg som vil spå meg! Anonymkode: 00a73...3ba
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med det skapende? Dårlig Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med kjærligheten? Jeg er kresen...Vil jeg møte noen, eller kan det være noen som tenker på meg fra fortida? Anonymkode: 00a73...3ba Elendig du kan like godt bare gi opp.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Takk, men det var en annen her som skulle spå meg. Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Du har gått og tenkt eller følt på en ide eller tanke en stund, noe som betyr mye for deg og er viktig for deg personlig, det vil gi vekst i utvikling og selvtillit for deg å gjøre dette, finn ut mer og gjør det. Alt ligger til rette. Angående kjærligheten får jeg opp at fortid er fortid her, du burde la det ligge og gå helt videre. Hva enn det var med den personen så har det endret seg og tatt slutt, du må se fremover. Jobb med deg selv, din selvtillit, din utvikling, vit hva du vil ha så du kan gå og hente det. Du kommer til å møte flere, men pass på å ikke la deg rive for fort med, ikke alle de personene vil være like aktuelle for deg om du ser nærmere etter. Håper noe av dette hjalp deg, har ikke så mye å gå på annet enn intuisjonen min og en kortstokk, men den har nå fungert før Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 Ps, du spurte ikke, men det dukket opp en melding om at hvis du har penger utestående, enten rett på sum eller noen skylder deg penger, så kommer de snart. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #6 Skrevet 7. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har gått og tenkt eller følt på en ide eller tanke en stund, noe som betyr mye for deg og er viktig for deg personlig, det vil gi vekst i utvikling og selvtillit for deg å gjøre dette, finn ut mer og gjør det. Alt ligger til rette. Angående kjærligheten får jeg opp at fortid er fortid her, du burde la det ligge og gå helt videre. Hva enn det var med den personen så har det endret seg og tatt slutt, du må se fremover. Jobb med deg selv, din selvtillit, din utvikling, vit hva du vil ha så du kan gå og hente det. Du kommer til å møte flere, men pass på å ikke la deg rive for fort med, ikke alle de personene vil være like aktuelle for deg om du ser nærmere etter. Håper noe av dette hjalp deg, har ikke så mye å gå på annet enn intuisjonen min og en kortstokk, men den har nå fungert før Anonymkode: 0f259...dc5 Tusen takk! Føler mye kan stemme. Får du bilder eller er det mer kort? Bare hvis du vil og har tid: Angående fortid : er det fordi en person ikke er bra for meg, og/eller at vedkommende har gått videre? Vil vedkommende ta kontakt igjen? Angående å se fremover : hva mente du med at jeg ikke måtte la meg fort fort rive med? For jeg holder ofte igjen...Det kan kanskje også være et problem... Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #7 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Føler mye kan stemme. Får du bilder eller er det mer kort? Bare hvis du vil og har tid: Angående fortid : er det fordi en person ikke er bra for meg, og/eller at vedkommende har gått videre? Vil vedkommende ta kontakt igjen? Angående å se fremover : hva mente du med at jeg ikke måtte la meg fort fort rive med? For jeg holder ofte igjen...Det kan kanskje også være et problem... Anonymkode: 00a73...3ba Ikke så lett å forklare, blanding av kort, bilder, følelser, mest følelser om du skjønner. Den personen blir i fortiden fordi det er en gammel fase i livet ditt, du går fremover og er ikke den du var den gangen. Du kommer ikke til å gjøre de samme valgene i fremtiden som du gjorde før. At du ikke må la deg rive med for fort er egentlig det jeg sa, du vil treffe flere aktuelle som kan gjøre stort inntrykk på deg, vær trygg på deg selv og dem før du går videre. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #8 Skrevet 7. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så lett å forklare, blanding av kort, bilder, følelser, mest følelser om du skjønner. Den personen blir i fortiden fordi det er en gammel fase i livet ditt, du går fremover og er ikke den du var den gangen. Du kommer ikke til å gjøre de samme valgene i fremtiden som du gjorde før. At du ikke må la deg rive med for fort er egentlig det jeg sa, du vil treffe flere aktuelle som kan gjøre stort inntrykk på deg, vær trygg på deg selv og dem før du går videre. Anonymkode: 0f259...dc5 Tusen takk igjen for svaret ditt! Du sier mye som har hold i seg. Jeg tror intuisjon er veldig viktig. Når du sier at jeg ikke vil gjøre de samme valgene, mener du det er fordi jeg har forandret meg og evt hvordan? Hadde bare vært interessant å høre. Angående å treffe noen, synes jeg det kan være vanskelig å slippe noen inn. Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #9 Skrevet 7. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk igjen for svaret ditt! Du sier mye som har hold i seg. Jeg tror intuisjon er veldig viktig. Når du sier at jeg ikke vil gjøre de samme valgene, mener du det er fordi jeg har forandret meg og evt hvordan? Hadde bare vært interessant å høre. Angående å treffe noen, synes jeg det kan være vanskelig å slippe noen inn. Anonymkode: 00a73...3ba Takk for tilbakemelding. Du holder på å vokse, utvikle deg,større, sterkere, du vil bli en sterkere person som vet mer hva du vil og trenger, du vil bli sikrere og tryggere. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #10 Skrevet 7. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Du holder på å vokse, utvikle deg,større, sterkere, du vil bli en sterkere person som vet mer hva du vil og trenger, du vil bli sikrere og tryggere. Anonymkode: 0f259...dc5 Tusen takk for alt du har skrevet! Du er inne på noe vesentlig føler jeg. Anonymkode: 00a73...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #11 Skrevet 7. desember 2018 P.s: Det eneste er at jeg fortsatt synes er vanskelig , er å gå inn i noe med noen...Som at jeg ikke vil slippe noen ordenlig inn. Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #12 Skrevet 7. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: P.s: Det eneste er at jeg fortsatt synes er vanskelig , er å gå inn i noe med noen...Som at jeg ikke vil slippe noen ordenlig inn. Anonymkode: 00a73...3ba Det er også en side av deg som vil utvikle seg, du har mye i deg som vil ut, mye fin utvikling kommer. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #13 Skrevet 7. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for alt du har skrevet! Du er inne på noe vesentlig føler jeg. Anonymkode: 00a73...3ba Takk for tilbakemelding, det er fint at jeg kunne hjelpe deg litt. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #14 Skrevet 7. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er også en side av deg som vil utvikle seg, du har mye i deg som vil ut, mye fin utvikling kommer. Anonymkode: 0f259...dc5 Tusen takk! Det treffer meg det du skrev der. Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #15 Skrevet 16. desember 2018 På 7. desember 2018 den 2.28, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding, det er fint at jeg kunne hjelpe deg litt. Anonymkode: 0f259...dc5 Takk for at du spådde meg. Men jeg føler mye er vanskelig. Føler meg alene om det meste. Og at alt utsettes hele tida...Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre? Du skrev også sist at jeg kommer til å møte flere. Kan du si noe om hvor? Burde jeg begynne på noe i januar ( noe jeg har kommet inn på ), eller satse fullt og helt på det som er mitt eget? Tusen takk hvis du har mulighet til å se igjen. Anonymkode: 00a73...3ba
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #16 Skrevet 17. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du spådde meg. Men jeg føler mye er vanskelig. Føler meg alene om det meste. Og at alt utsettes hele tida...Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre? Du skrev også sist at jeg kommer til å møte flere. Kan du si noe om hvor? Burde jeg begynne på noe i januar ( noe jeg har kommet inn på ), eller satse fullt og helt på det som er mitt eget? Tusen takk hvis du har mulighet til å se igjen. Anonymkode: 00a73...3ba Jeg ser at du har det tungt for tiden, men jeg kan berolige deg med at det er ikke en situasjon som vil vare, og det er stort sett basert på deg, dine tanker, og frykt. Du er er ikke spesielt åpen for å se alt rundt deg, hva slags muligheter og sjanser som kommer i din vei. Du er distansert fra deg selv og ser ikke muligheten i det som foregår. Det at du føler deg alene, og du trenger ikke å være redd. Relasjoner og bestemte personer er ikke min sterkeste side, men det er en dame i livet ditt som er trygg og god, som du burde få nærmere kontakt igjen, som alltid brukte å få deg til å føle deg trygg og god før, det må ikke være din mor, men det er morsenergier over henne. Angående spørsmålet ditt om det du kom inn på i Januar, svaret er så enkelt som at hvis du kan se muligheter for at det styrker deg, evnene dine, eller på andre måter bidrar til å bygge deg opp, og for at det skal skje må du endre tankegangen din, så går du for det. Du må kunne undersøke og se alle aspekter ved det, nå for tiden er du litt trangsynt og usikker. Finn ut hva du trenger, hva du må ha for å utvikle deg, og se om tilbudene rundt deg gir deg mulighet for det. Ikke vær redd, det er ikke noe å være redd for. Ikke la angst, savn og tunge tanker styre livet ditt. Stedet du møter aktuelle partnere har med yrket eller utdanningen din å gjøre, det blir altså på jobb eller forelesing, ikke spesielt mye liv på nettdating eller på byen, du møter de på felles arenaer. Håper dette hjelper deg litt. Anonymkode: 0f259...dc5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #17 Skrevet 17. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at du har det tungt for tiden, men jeg kan berolige deg med at det er ikke en situasjon som vil vare, og det er stort sett basert på deg, dine tanker, og frykt. Du er er ikke spesielt åpen for å se alt rundt deg, hva slags muligheter og sjanser som kommer i din vei. Du er distansert fra deg selv og ser ikke muligheten i det som foregår. Det at du føler deg alene, og du trenger ikke å være redd. Relasjoner og bestemte personer er ikke min sterkeste side, men det er en dame i livet ditt som er trygg og god, som du burde få nærmere kontakt igjen, som alltid brukte å få deg til å føle deg trygg og god før, det må ikke være din mor, men det er morsenergier over henne. Angående spørsmålet ditt om det du kom inn på i Januar, svaret er så enkelt som at hvis du kan se muligheter for at det styrker deg, evnene dine, eller på andre måter bidrar til å bygge deg opp, og for at det skal skje må du endre tankegangen din, så går du for det. Du må kunne undersøke og se alle aspekter ved det, nå for tiden er du litt trangsynt og usikker. Finn ut hva du trenger, hva du må ha for å utvikle deg, og se om tilbudene rundt deg gir deg mulighet for det. Ikke vær redd, det er ikke noe å være redd for. Ikke la angst, savn og tunge tanker styre livet ditt. Stedet du møter aktuelle partnere har med yrket eller utdanningen din å gjøre, det blir altså på jobb eller forelesing, ikke spesielt mye liv på nettdating eller på byen, du møter de på felles arenaer. Håper dette hjelper deg litt. Anonymkode: 0f259...dc5 Tusen takk for svar. Det første du skrev stemmer veldig, og den personen du nevnte angående en dame med morsenergier, stemmer. Det kan faktisk nesten være to ( som ikke er mamma ), men rart, for snakket med henne og hun andre idag angående noe annet. De er forskjellige, men begge har omsorg. Hvordan klarte du å observere det? Du har nok rett i at jeg ser for lite rundt meg, har fått mange sjanser. Men også mistet sjanser, og folk som støttet/hjalp, bl.a en person jeg har jobbet med rundt noe eget, vedkommende har bare sluttet å svare meg, uten at jeg skjønner hvorfor, men da har det prosjektet stagnert på en måte... Jeg vet ikke helt om et siste stemmer, da det er vanskelig å møte noen, siden jeg er i en spesiell livssituasjon og mye alene. Og har ikke vanlig jobb eller hva man skal kalle det, mer evner jeg prøver å utvikle, så vet ikke hvor jeg skulle møtt noen, men hvis jeg får nye samarbeid, så kanskje. Det med det jeg kom inn på, er jeg så utrolig ambivalent til. Det er også en person der på det stedet ( for det er en annen plass enn her jeg bor ) som jeg kunne tenke meg å møte igjen, men tror vedkommende har kjæreste. Kanskje du klarer å se om han har det. Men burde vel tenke på om jeg vil gå der, ikke pga den personen som bor der. Igjen : tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Anonymkode: 00a73...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå