jabx Skrevet 16. februar 2019 #61 Skrevet 16. februar 2019 På 25.12.2018 den 19.51, Gjest Julekjedsomhet skrev: Tror du fagfolk vet så mye mer enn oss om alt? Jeg så nettopp en video der en lege ble intervjuet, han sa at legestudiet gjorde at han ble nesten avlært i å tenke. Svada.
jabx Skrevet 16. februar 2019 #62 Skrevet 16. februar 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke det blir brukt "hundretusenvis av eksplosiver" ved kontrollert riving. Anonymkode: 88997...65e I en bygning med størrelse på WTC så måtte det nok det til jo. I en "vanlig" bygning er det hundrevis eller tusenvis av sprengladninger som går av i et bestemt mønster så man får en rytmisk bølge av eksplosjoner. Altså noe helt annet enn det man så på WTC. Antallet er ikke så jævla viktig. Poenget er hvordan eksplosjonene høres ut, som er helt annerledes enn det som beskrives fra WTC. Endret 16. februar 2019 av jabx
Akhenaton Skrevet 20. februar 2019 #63 Skrevet 20. februar 2019 On 2/17/2019 at 1:37 AM, AnonymBruker said: Det er en skapning som har ingen verdi som heter Satan. Og han ønsker alle død og pinelse. Anonymkode: 4a6fd...2fa Jepp. Skikkelig utrivelig type. Vi får være glade for at han bare er et fantasiprodukt.
Uglems Skrevet 21. februar 2019 #64 Skrevet 21. februar 2019 Har noen her sett the arrivals på YouTube? Det er en dokumentarserie som tar for seg frimureri, the new world order og illuminati. Det er utrolig interessant! Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro,.har vært ganske skeptisk til sånt. Jeg ser på meg selv som en ganske oppegående person, har høyere utdanning og er jo "tilstede", men det virker sant mye av det de sier.. 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 21. februar 2019 #65 Skrevet 21. februar 2019 (endret) På 7.12.2018 den 1.12, AnonymBruker skrev: Som at jorda er flat fks? Det er jo ikke noe som kan bevise at den er rund. Før kunne en google opp temaet, og en kunne lese om det. Nå har google fjernet alt bortsett fra de som latterliggjør teorien. DETTE Synes Jeg er ett dårlig eksempel... Ta en tur, litt utenfor fjorden... MEN, Hvor sannsynlig mener DU Det er, att for første gang, i Historien, IKKE ETT, IKKE TO, MEN-TRE Høyhus DATT NED, I SITT EGET ¨Fotspor¨, Pga. brann, innen 5-6 timer... -Særlig da det SisSte ikke var sÆRLIG Skadd, -eller brent... ... Lese deg opp, om hvem Som ¨bodde¨ der... OG... https://www.nrk.no/urix/halliburton-tente-226-mrd.-pa-irak-1.10977103 PS. -når draps-TrusSlene opphører, på nett, ... -er det varmt... Vi trenger en krig, -som kan vare evig. Ref. kosE-KAREN OVER. a. Endret 21. februar 2019 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #66 Skrevet 22. februar 2019 1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev: DETTE Synes Jeg er ett dårlig eksempel... Ta en tur, litt utenfor fjorden... MEN, Hvor sannsynlig mener DU Det er, att for første gang, i Historien, IKKE ETT, IKKE TO, MEN-TRE Høyhus DATT NED, I SITT EGET ¨Fotspor¨, Pga. brann, innen 5-6 timer... -Særlig da det SisSte ikke var sÆRLIG Skadd, -eller brent... ... Lese deg opp, om hvem Som ¨bodde¨ der... OG... https://www.nrk.no/urix/halliburton-tente-226-mrd.-pa-irak-1.10977103 a. Yes, attpåtil et som ikke var truffet av flyene i det hele tatt... Anonymkode: 88997...65e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå