BayliZ Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Hei! Kan noen anbefale en farget krem, som dekker og gjør huden jevn, uten at man ser stiv og sparklet ut? Har forsøkt Kanebo sin som noen her anbefalte, men fargene passet meg ikke, de var så gråtonet synes jeg. Vil ha en frisk farge uten at den er orange, rosa eller grå. Vanskelig jeg? Ja da
BayliZ Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2005 Colour clone fra Helena Rubinstein. Fantastisk! Ok, kan jo forsøke den, er veldig fornøyd med mascaraen deres så :-) takk
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Versace Hydrating foundation - den beste! Og jeg har prøvd mange!
Uma Skrevet 1. april 2005 #5 Skrevet 1. april 2005 Mm...Foundations fra Helena Rubinstein er bra. Har fått prøve både Sensual Clone og Color clone so bronzed. Jeg får min del syns de er for dyre- finner andre som er bedre og litt billigere..
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #6 Skrevet 1. april 2005 Biotherm sin fargede hudkrem aquasource ett eller annet har jeg og noen venninner likt godt, har også hørt mye bra om clinique sin fargede hudkrem her på forumet.. Akkurat bestilt både biotherm og clinique faktisk.. Men dette er jo ikke foundationer da, men ser nok mer naturlig ut.. Håper jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #7 Skrevet 1. april 2005 Rotet litt her.. Den over var det jeg som skrev :-)
Delinda Skrevet 1. april 2005 #8 Skrevet 1. april 2005 Gjest Skrevet: Fre Apr 01, 2005 13:18 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Biotherm sin fargede hudkrem aquasource ett eller annet har jeg og noen venninner likt godt, har også hørt mye bra om clinique sin fargede hudkrem her på forumet.. Akkurat bestilt både biotherm og clinique faktisk.. Men dette er jo ikke foundationer da, men ser nok mer naturlig ut.. Håper jeg Enig! de heter forresten: heter Biotherm Aquasource Teinté og Clinique City Block Sheer Tint.. Hvis vi mener de samme da.. Venter på Clinique sin jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå