Gå til innhold

"Slik går det med farmen-hunden idag" -kattungene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/10260607/

Merker at jeg var litt usikker angående de to kattungene på farmen, at de to små gikk ute løs. Heldigvis ble de værende på gården til de på onsdagens episode ble puttet i bur og fraktet derfra. Er glad de ikke rakk å bli kjønnsmodne små hanner som ruslet avgårde på damejakt under oppholdet. 

Hvorfor er det fortsatt mer oppmerksomhet rundt valpen framfor kattunger ? Hvem overtok disse kattungene og hvor kom de fra ?

Hilsen en som er opptatt av kastrering og ansvarlig kattehold. Skulle ønske media også fremmet dette i en større grad enn idag.

Anonymkode: c8a99...285

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi fokuset i programmet ikke handler om dyra men deltakerne. 

Anonymkode: 550b0...861

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi fokuset i programmet ikke handler om dyra men deltakerne. 

Alle dyrene får mer enn nok oppmerksomhet, bortsett fra kattene og eselet (som bare var der for gøy). 

Anonymkode: 5e0ae...952

• Liker 2
Skrevet

Folk er vel mer interessert i hunder enn katter ?

Anonymkode: 304b0...b3f

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer også på hva som egentlig skjedde med esel der inne. Den forsvant jo så fort... 

Anonymkode: 5a3cf...d1c

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på hva som egentlig skjedde med esel der inne. Den forsvant jo så fort... 

De kan være sykt høylydte. Kan hende det gikk ut over lydkvaliteten på programmet. Naboen hadde esel før og jeg sverger det dyret har kortet ned livet mitt med fem år, kun på grunn av høye spontane esellyder til alle døgnets tider. Vanvittige dyr. 

Anonymkode: f1310...77c

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kan være sykt høylydte. Kan hende det gikk ut over lydkvaliteten på programmet. Naboen hadde esel før og jeg sverger det dyret har kortet ned livet mitt med fem år, kun på grunn av høye spontane esellyder til alle døgnets tider. Vanvittige dyr. 

Anonymkode: f1310...77c

Så hva var egentlig poenget med å ta inn ett esel inn på Farmen i det hele tatt da?               

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så hva var egentlig poenget med å ta inn ett esel inn på Farmen i det hele tatt da?               

Var jo bra de bare tok inn ett esel, da.

Anonymkode: 03e7f...954

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ville vel gi det et forsøk da, siden esel er ganske kule dyr 

• Liker 1
Skrevet
På 7.12.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Alle dyrene får mer enn nok oppmerksomhet, bortsett fra kattene og eselet (som bare var der for gøy). 

Nå gjør ikke katter så mye nytte av seg heller da. Så kanskje ganske naturlig at de ikke orker filme de hele tiden og sende de på TV. Folk er ikke interessert i katter. Folk vil heller se hunden og de «forvokste valpene» kyra🤗

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
På Monday, December 10, 2018 den 7.22, AnonymBruker skrev:

Nå gjør ikke katter så mye nytte av seg heller da. Så kanskje ganske naturlig at de ikke orker filme de hele tiden og sende de på TV. Folk er ikke interessert i katter. Folk vil heller se hunden og de «forvokste valpene» kyra🤗

Så hva var egentlig poenget med å ha med hunder eller katter på Farmen i det hele tatt da?                

• Liker 3
Skrevet

Pga. «En katt er BARE en katt» 😠

Er dette man så veldig ofte hører, ikke enig selv da!! En katt er like mye familiemedlem som en hund.

Anonymkode: c1704...ae4

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hva var egentlig poenget med å ha med hunder eller katter på Farmen i det hele tatt da?                

Det var nok like vanlig å ha det på gårdene for hundre år siden som nå.

Og katter tar mus. Altså er de nyttige.

Anonymkode: 03e7f...954

• Liker 1
Skrevet
På 10.12.2018 den 8.22, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil heller se på de søte kattungene 😊 Så ikke alle vil se på hunden og kyra. Hilsen katteelsker 

Anonymkode: 4468e...17d

Skrevet
På 27.12.2018 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Pga. «En katt er BARE en katt» 😠

Er dette man så veldig ofte hører, ikke enig selv da!! En katt er like mye familiemedlem som en hund.

Anonymkode: c1704...ae4

På ingen måte.

Anonymkode: 5628e...d48

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På ingen måte.

Anonymkode: 5628e...d48

For mange, jo.

Anonymkode: bf2dd...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...