AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hei! jeg har omtrent blendahvite EL-tester hele mnd, bortsett fra 1-2 døgn i mnd hvor teststreken er NESTEN like sterk som kontrollstreken, men ikke helt. Tenkte å teste 2 ganger i døgnet i neste periode, men er det vanlig å ha så rask og kort stigning? Kan det være at jeg f.eks bare har mulighet til å teste positivt i noen få timer hver mnd? Er dette i så fall et dårlig tegn? Anonymkode: 93edb...617
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Jeg fikk ikke utslag på eggløsningstester den mnd jeg ble gravid😊 Anonymkode: 8ee82...6fc
prøverpåny Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Vil anbefale å prøve temping om du er usikker på om du har EL eller ikke. Progesteronet som utløses ved eggløsning vil få temperaturen din til å stige litt og så vil den forholde seg høy inntil mens eller videre dersom du er gravid, derfor kan du se (i etterkant) om du har hatt EL. EL-tester kan bare angi at du har LH-topp, men ikke om du har hatt EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå