Gå til innhold

En venninne som alltid skal ha rett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne jeg er veldig glad i men problemet er at jeg opplever det at hun må ha rett i alt, snakker ofte ille om andre og bruker en del hersketeknikk i samtalene våres. Hun er feminist og synes ofte at typen min er idiot fordi han liker feks fotball osv.

jeg orker snart ikke mer og hver gang vi prater om noe gjør hun det om til diskusjon. Og hun skal vinne til enhver pris.. hva gjør jeg med slik venninne ?

Anonymkode: 97638...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med å like fotball? Er det kvinnediskriminerende ? :P 

Har selv ei venninne som jeg må unngå, for hun tror hun vet alt om forhold og menn. Er litt synd på henne da hun er ødelagt etter et voldelig forhold, men hun ser psykopater i alle. Hun advarer meg mot alle menn jeg snakker om og hun sier hun har evner til å lese ansikter. Hun finner alltid noe galt med de, det bare lyser at hun hater menn og hun vil bare fremstå som en ekspert. Selv så innledet hun et forhold til en 20 år yngre innvardergutt??!?!?! jeg tror hun lider av noe schizofreni.

Anonymkode: c54b6...09d

Skrevet

Hadde en slik venninne og måtte til slutt kutte henne ut. Jeg begynte å høre stemmene hennes kommentere alt jeg gjorde og som hun gjorde annerledes, og som derfor var riktig, mens det jeg gjorde var feil, selv når hun ikke var tilstede! Selv når det snakk om noe så banalt som hvordan jeg knøt skolisser eller at jeg trykket på en lysbryter med "feil" finger. Jeg ble jo rar og måtte til slutt kutte henne ut. Og jeg ville jo være litt real og gjøre det skikkelig, gi henne en grunn osv. Tabbe... Jeg måtte til slutt blokke henne overalt noe jeg egentlig ikke hadde tenkt sånn for gammelt vennskapsskyld, men det startet en enorm diskusjon som ikke tok slutt før etter noen år. Holdte på å bli riv ruskende gal...

Anonymkode: 70809...ed2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...