Gå til innhold

Gave til godt voksen dame som har alt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis hun er glad i håndarbeid kan du jo kjøpe noe garn i fin farge, hvis hun strikker da. Eller en pose julekaffe med sjokolade eller marsipan til. Litt god te, lys og servietter. Vet ikke hvilken prisklasse du tenker på, men det er jo fint å få noe man kan spise/ bruke når man har «alt».

Anonymkode: 93f91...9ff

Voksne personer som har «alt» får som regel spiselige ting fra meg. Det er så mye spennende å få kjøpt for tiden, særlig siden kortreiste eller lokalproduserte nisjeprodukter er inn i tiden. Honning, syltetøy, saft, konfekt +++ Som regel såpass kostbart at man aldri kjøper det til seg selv, men samtidig fine gaver nettopp til den som «har alt» :) 

• Liker 2

Annonse

Jeg er vel egentlig i den kategorien, og jeg blir alltid glad for et par garnnøster, ull til sokker eller bomull til kluter, en flaske vin, balsamico eller, som noen over her nevnte, et glass med noe hjemmelaget som karamellsaus.

Strikker hun? Da kan jeg tipse om bittamis strikkekalender, den er fin - som en almanakk med endel strikkeoppskrifter i også :) 

Er ellers ikke så glad i å gå gavekort, bortsett fra det året jeg fikk gavekort på garnbutikken! 😄 det var genialt, fikk glede av den gaven mange ganger, penger jeg "måtte sløse bort" på bare hobbygreier ❤️ og attpåtil kose meg med å lage det etterpå

Anonymkode: 4f4cb...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...