Mathias Skrevet 1. april 2005 #21 Skrevet 1. april 2005 Man skal ikke pusse mer enn 2 ganger, for sliper man vekk emalje. Jeg pusser en gang,men da skikkelig. Jeg er 34 og har null hull.
Gjest Spacegirl Skrevet 1. april 2005 #22 Skrevet 1. april 2005 Morgen og kveld pluss hvis jeg syns det trengs ellers. Pusser sånn ca 3-4 ganger pr. dag. Jeg røyker, og føler at ånden ikke blir den beste alltid, så jeg pusser vel helst for mye. (Kjæresten min mener ikke at jeg har dårlig ånde, det er vel helst i mitt eget hode )
Gjest Spacegirl Skrevet 1. april 2005 #23 Skrevet 1. april 2005 Morgen og kveld pluss hvis jeg syns det trengs ellers. Pusser sånn ca 3-4 ganger pr. dag. Jeg røyker, og føler at ånden ikke blir den beste alltid, så jeg pusser vel helst for mye. (Kjæresten min mener ikke at jeg har dårlig ånde, det er vel helst i mitt eget hode )
Englepus Skrevet 2. april 2005 #25 Skrevet 2. april 2005 Pusser bare om kvelden og før jeg skal ut på noe. Spiser ike frokost før jeg har vært på jobb i en time da.
Gjest Madeline Skrevet 2. april 2005 #26 Skrevet 2. april 2005 Jeg pusser morgen og kveld. Bruker også tanntråd hver kveld.
Siam Skrevet 2. april 2005 #27 Skrevet 2. april 2005 Jeg pusser morgen og kveld. Og har fremdeles ikke fått noen hull i en alder av 31!
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2005 #29 Skrevet 7. april 2005 To dager om dagen ( morgen og kveld) og ved behov
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2005 #30 Skrevet 7. april 2005 Morra og kveld, pluss kanskje fler ganger hvis fyren min skal komme på besøk og jeg har spist pizza eller noe annen stinkyfood!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå