Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber ikke til vanlig med mennesker men i trekvart år framover skal jeg kurse en gruppe med lette psykiske lidelser i det som er faget mitt. Det går kjempebra selv om jeg har begrenset erfaring med målgruppen og ikke er særlig glad i folk, MEN...Jeg takler ikke at de skal klemme hver gang vi møtes og hver gang vi sier hadet. Det føles så feil at jeg stivner og opplever fysisk ubehag. Jeg skjønner ikke hvorfor de absolutt skal holde på sånn for de liker neppe meg bedre enn jeg liker dem, dvs føler respekt men det er også alt. Jeg hater den jævla klemminga! Kan man reservere seg mot klemming og hvordan tar man det opp med dem på en pen måte? De vet at jeg har null peiling eller utdanning innafor psykisk helse, helse, sosialt arbeid eller noe sånt. Jeg er altså ansatt kun for å lære bort noe og ikke for å være omsorgsperson, og dette vet de. Jeg er det minst klemmete mennesket i Norge og klemmer egentlig bare ungene mine.

Anonymkode: d9b3f...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta dem i hånden som du ellers gjør med alle andre.

Anonymkode: f9c05...6d1

Skrevet

Ingen ting galt med å ha en intimsone. Hadde en kollega tidligere som var veldig klar på dette. Det var dog ikke et arbeidsmiljø hvor klemmer eller brysom intimitet oppsto veldig naturlig. Det var likevel ingen som hadde problemer med å forstå eller akseptere det.

Anonymkode: 34288...b0e

Skrevet

Jeg stikker bare frem en arm når jeg ser noen vil klemme meg, så blir det en klein ''handshake'' i stede. Fortsatt bedre enn klem. 

Jeg hater klemming mer enn noe annet, får fnatt når folk skal klemme meg i tide og utide. De eneste jeg klemmer er samboer og min mor (har ikke barn) :) 

PS: jeg jobber i et omsorgsyrke, og har aldri klemt noen ;) Hverken pasienter, kollegaer eller pårørende. Klarer alltid å sno meg unna :fnise:

Anonymkode: e80c1...d6e

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er det minst klemmete mennesket i Norge og klemmer egentlig bare ungene mine.

Anonymkode: d9b3f...2ef

Da er vi to ;) 

Anonymkode: 522e2...14d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...