AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Ser han har væsket noe fra øyet som har stivnet i pelsen under øyet, ikke på selve øyet. Hvordan får jeg dette fjernet? Prøvde med lunket vann på klut uten hell Anonymkode: 6fb50...669
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser han har væsket noe fra øyet som har stivnet i pelsen under øyet, ikke på selve øyet. Hvordan får jeg dette fjernet? Prøvde med lunket vann på klut uten hell Anonymkode: 6fb50...669 Jeg tar klissbløtt tørkepapir og prøver å løse de litt opp i vann, så tørker jeg det bort etterpå. Lurt å "bløtlegge" litt først
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Drar det av med neglene mine, easy. Anonymkode: 200ff...4da 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #4 Skrevet 8. desember 2018 Trodde jeg hadde svart, men ei. Tusen takk for tipsene. Skal prøve de ut😊 Anonymkode: 6fb50...669
Zaga Skrevet 8. desember 2018 #5 Skrevet 8. desember 2018 Jeg bruker bare neglene jeg også å drar de ut.
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. desember 2018 #6 Skrevet 8. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Drar det av med neglene mine, easy. Anonymkode: 200ff...4da Da følger jo halve pelsen med, vondt er det også. I hvert fall synes min det.
Zaga Skrevet 8. desember 2018 #7 Skrevet 8. desember 2018 Men er forsiktig da 😊 Forsiktig med fingrene. Pelsen kommer ikke med på mine men det er vell forskjellig fra hundepels til hundepels antar jeg.
RoH Skrevet 8. desember 2018 #8 Skrevet 8. desember 2018 Saltvann og gasstuffer. Men hadde seriøst vurdert en tur til vet om problemet ikke ga seg i løpet av et par dager, høres ut so, infeksjon eller parasitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå