Gjest Autofyll Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Hei Jeg legger ikke skjul på at jeg er alternativ fordi jeg mener vi alle er universet. Men å spå meg selv og mitt liv er jeg ikke god på. Noen som kan? 1992/ tyren Mvh Autofyll
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #2 Skrevet 7. desember 2018 Jeg vet ikke hva du lurer på, så jeg lot kortene mine bestemme for deg. Si gjerne om du kjenner deg igjen i noe. Du kommer eller er i en situasjon hvor du har økonomisk god trygghet, men pass på at du ikke legger for mye fokus på penger og materialisme, det kan ødelegge for deg hvis du lar dette styre for mye. Så nevner de et stort problem eller bekymringer du har vært plaget med, du skal ikke være redd for dette, du må være klar over at du ikke trenger å presse deg selv så hardt, ikke for deg selv og ikke for noen. Du kan gi mindre, og likevel oppnå stort. Det kommer snart en tid hvor noe stort feires, problemer avtar, noe du har arbeidet hardt med vil lykkes basert på innsatsen du har lagt ned i det. Det er stort press tilknyttet dette, det vil avta, du vil også kunne flytte til et bedre og roligere sted. Anonymkode: a2fef...2e8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #3 Skrevet 7. desember 2018 Å, skulle ønske du kunne også spå meg! Men jeg vil ikke si detaljer om meg selv ( ikke stjernetegn eller førdselsår ) Kunne du lagt kort på meg angående noe jeg jobber mot kreativt Også gjerne noe angående kjærlighet. Vil jeg møte noen, evt tenker en spesiell på meg fra fortida? Setter stor pris på om du kan spå meg <3 Anonymkode: e8199...28e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #4 Skrevet 7. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å, skulle ønske du kunne også spå meg! Men jeg vil ikke si detaljer om meg selv ( ikke stjernetegn eller førdselsår ) Kunne du lagt kort på meg angående noe jeg jobber mot kreativt Også gjerne noe angående kjærlighet. Vil jeg møte noen, evt tenker en spesiell på meg fra fortida? Setter stor pris på om du kan spå meg ❤️ Anonymkode: e8199...28e Opprett en egen tråd så spår jeg deg, gir det nå et forsøk i allefall Anonymkode: a2fef...2e8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #5 Skrevet 7. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Opprett en egen tråd så spår jeg deg, gir det nå et forsøk i allefall Anonymkode: a2fef...2e8 Jeg skal gjøre det. Anonymkode: e8199...28e 1
Gjest Autofyll Skrevet 13. desember 2018 #6 Skrevet 13. desember 2018 På 7.12.2018 den 1.28, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hva du lurer på, så jeg lot kortene mine bestemme for deg. Si gjerne om du kjenner deg igjen i noe. Du kommer eller er i en situasjon hvor du har økonomisk god trygghet, men pass på at du ikke legger for mye fokus på penger og materialisme, det kan ødelegge for deg hvis du lar dette styre for mye. Så nevner de et stort problem eller bekymringer du har vært plaget med, du skal ikke være redd for dette, du må være klar over at du ikke trenger å presse deg selv så hardt, ikke for deg selv og ikke for noen. Du kan gi mindre, og likevel oppnå stort. Det kommer snart en tid hvor noe stort feires, problemer avtar, noe du har arbeidet hardt med vil lykkes basert på innsatsen du har lagt ned i det. Det er stort press tilknyttet dette, det vil avta, du vil også kunne flytte til et bedre og roligere sted. Anonymkode: a2fef...2e8 Å , tusen takk. Jeg slet med fryktelig dårlig økonomi en periode og det er helt riktig at det endelig har begynt å stabilisere seg. Takk for gode råd.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #7 Skrevet 14. desember 2018 18 timer siden, Autofyll skrev: Å , tusen takk. Jeg slet med fryktelig dårlig økonomi en periode og det er helt riktig at det endelig har begynt å stabilisere seg. Takk for gode råd. Bare hyggelig. Anonymkode: a2fef...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå