Scaramouche Skrevet 30. mars 2005 #1 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har altså lett etter brudesko over alt, uten å finne noen (utenom de på brudesalongen til 1200 kr). Men i dag fant jeg jammen meg to par som jeg likte, begge til 549 kr hver . De er like foran, litt spisse, og har like høy hæl, og lik farge. Men det ene paret har åpen hæl, med bare sånne remmer rundt, mens det andre paret er lukket med støtte rundt hele foten. Tror de første er finest, men de andre er antagelig mer stabile å gå/danse med. Begge parene er fine, men føler at det siste paret er litt mer "konete". Hmmm, egentlig vil sikkert ikke skoene vise så mye uansett, men hva syns dere, noen tips?
Olifant Skrevet 30. mars 2005 #2 Skrevet 30. mars 2005 Jeg tror nok jeg ville gått for demest behagelige, særlig hvis de ikke kommer til å synes særlig godt. Er viktig for meg at jeg har det godt i både kjole og sko den dagen så jeg kan nyte hvert eneste minutt!
Minerva Grey Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Hadde samme problem selv, og gikk med de behagelige. Selv om jeg måtte velge mellom lekre, høyhælte silkesko og ikke-fullt-så-pene lave mer gyldne sko. De høyhælte var rett og slett for høye - kjolen ble for kort - og jeg fikk litt angst ved tanken på å gå og stå i dem hele dagen... For ikke å snakke om å danse! Tror jeg vil være så skjelven og nervøs på dagen at jeg ikke tar sjansen på å gå med sko jeg kan snuble i.
Lillemilla Skrevet 30. mars 2005 #4 Skrevet 30. mars 2005 De behagelige, definitivt! Skal selv velge relativt lave, behagelige sko selv om jeg synes høyhælte er mye finere. For det første synes de jo nesten ikke (og hvem har noen gang brydd seg om brudens sko?) for det andre så minker sjansen for å trakke over/snuble ihvertfall littegrann og det er vel en fordel på en slik dag? Behagelige sko er alfa omega til dansing, trakking og når man vil konsentrere seg om annet enn såre føtter!
tommeline Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Enig, ta de behagelige! Blir lang dag, og det er jo for kjipt å måtte sitte ned etter middagen fordi skoene er vonde. Uansett ville jeg brukt litt tid på å gå inn skoene. Gå med de en kveld eller to hjemme i stua.
aprilbrud Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 Hvis de lekre var helt greie å gå i, ville jeg tatt de. Hvis de hadde vært skikkelig vonde, hadde det stilt seg annerledes. Brudens antrekk bør være gjennomført, og jeg hadde iallefall ikke valgt sko jeg følte var litt kjerring. Uansett sko er det så klart en fordel å gå de litt inn, og "øve seg" på å gå i de. Personlig har jeg aldri opplevd at en fest har blitt ødelagt pga jeg ikke har hatt fotformsko på. Det er jo tross alt bare en dag det er snakk om...
Vendelin Skrevet 31. mars 2005 #7 Skrevet 31. mars 2005 Jeg hadde gått for de behagelig, det har jeg selv gjort .Skoene mine er pene, men ikke super-lekre. Skoene er jo ikke så synlig alikevel, så da er det viktigst for meg at de er behagelige iallefall.
Miori Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 Hvis du har mulighet til å kjøpe begge to kan du jo bytte underveis:=)
IdaC Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 For min del så viste det seg at de jeg likte best var best å gå i også, så den eneste dilemma jeg hadde var om jeg var villig til å betale så mye for dem, siden de var de dyreste også. Jeg syns at det er viktig at skoen er god å ha på, men jeg syns at det er like viktig å like den, den synes tross alt litt når du går og sitter.
Jullan Skrevet 31. mars 2005 #10 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har altså lett etter brudesko over alt' date=' uten å finne noen (utenom de på brudesalongen til 1200 kr). Men i dag fant jeg jammen meg to par som jeg likte, begge til 549 kr hver [/quote'] Hvor fant du de,da? Leter desperat etter sko!!!!!
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2005 Takk for svar :-) Jeg skal ta med meg mor dit i dag for å hjelpe meg med avgjørelsen Men kjøper ingen sko nei som ikke er behagelige Jullan: Jeg fant dem i en liten skobutikk (husker desverre ikke navn, var ingen av de kjente kjedene), som ligger midt i langgaten i Sandnes i Rogaland. Der hadde de ganske bra utvalg i brudesko. Lykke til med skojakt
Minerva Grey Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Jullan: I Oslo-området er skobutikken i Grensen i Oslo (Grænsen sko) ganske gode på brudesko til en ok pris.
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Jeg ville gått for de behagelige, for jeg tviler på at folk stirrer på skoene til bruden. Mine kommer nok til å være gjemt under kjolen, og da ønsker jeg ikke å bruke masse penger på sko som ikke synes en gang. Derfor har jeg betalt 200 kr for mine, og de er kjempe behagelige å gå med.
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Du blir så flott i kjolen at ingen legger merke til skoene Og du får det behagelig i de mer "konete" skoene hele dagen.
TeddyToria Skrevet 31. mars 2005 #16 Skrevet 31. mars 2005 Jeg ville definitivt gått for de mest komfortable skoene... Skoene er langt i fra det folk kommer til å se mest av eller bry seg med...og en lang dag med mye gåing, ståing og dans vil jo absolutt bli bedre om du har riktig gode sko på bena!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2005 #17 Skrevet 31. mars 2005 Skoene mine kommer ikke til å synes noe særlig under kjolen alikvel. Jeg har valgt ett par superbehagelige sko. Tenkt så ille om dagen ble ødelagt av ett par dårlige sko.
Scaramouche Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #18 Skrevet 31. mars 2005 Yeeay! nå er skoene i hus Det ble de mest behagelige ja, og synes at de er fine også, er riktig så fornøyd! Nå gjenstår det bare å finne undertøy og strømper
~sikka~ Skrevet 31. mars 2005 #19 Skrevet 31. mars 2005 Jeg ville garantert tatt de fineste, man skal jo være gjennomført på den store dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå