Gå til innhold

Hva betalte/betaler du for brudekjolen?

Hva betalte/betaler du for brudekjolen  

1. 1. Hva betalte/betaler du for brudekjolen

• Under 3000,-
      5
    • Over 15000,-
      3
    • Mellom 8000 - 10000,-
      7
    • Mellom 5000 - 8000,-
      11
    • Mellom 3000 - 5000,-
      11
    • Mellom 10000 - 15000,-
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har så vidt begynt å titte på brudekjole og er så utrolig usikker på om jeg skal kjøpe den i Norge eller i utlandet i og med at jeg ikke aner hva som er billig eller dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min for 6500 kroner. Den var brukt en gang før.

Skrevet

Jeg har betalt 12000 for min kjole som leg skal gifte meg i 31.August. Den er skreddersydd og har , ikke mer enn 7 lag stoff som faller tungt ned og ligger som bølger rundt og avsluttes med 1 m. slep Hele kjolen er i helskåren, og påsydd glass-staver.

Skrevet

Jag betalade 2500 SEK för min kjol som satt perfekt. Inte en enda ändring var jag tvungen att göra. :) Till det betalade jag 640 SEK för underkjol. Jag tycker det var billigt och det kändes inte som om jag snålade eller inte fick välja bort något. Jag fick en enkel och fin kjol som passade mig och vår enkla stil.

Skrevet

Jeg betalte 10 200 kr for kjolen min. I tillegg kommer da tilpassning og tilbehør.

Skrevet

Hei!

Jeg betalte 7600,- for kjolen min. Den er en splitter ny St. patrick 2002 modell, med nydelige broderier på overdelen (den er todelt), og et helt enkelt skjørt med lett rynking bak, og ca. 1 meter langt slep. Synes dette er rimelig da det ble "mye kjole" for pengene. Kikket også på utleie, og der var prisene ca. 5000,- og oppover for de jeg likte, og da syntes jeg det ikke var noen spørsmål angående kjøp eller leie. Tror ikke jeg hadde hatt hjerte til å levere den tilbake...

Klem fra Vekten

Gifter meg 14. september... :o

Skrevet

Betalte ca. 10.000 for kjolen min, pluss tilbehør. Kjolen var skreddersydd, og en etterligning av en designerkjole som kostet 17.500, så jeg sparte endel. Likevel ble den litt dyrere enn vi hadde regnet med. Hadde aldri trodd jeg skulle bruke så mye penger på noe jeg skulle ha på meg bare en dag! HAr ikke hatt hjerte til å selge den heller...

Gjest gummis - ikke innlogget
Skrevet

Jeg betalte ca 8 000 for kjole og ferdig 'fitted' her i London. Veldig fornoyd med det - kjolen er virkelig MEG!

Ellers kan jeg anbefale en venninne som syr brudekjoler - og er utdannet designer. Hvis du er interessert, send meg en p.m. (til gummis), og jeg kan gjoere saa dere kan komme i kontakt med hverandre.

Skrevet

Jeg betalte 4200,- for min kjole. Kjøpte den hos en brudesalong som solgte ut utleie kjoler. I tillegg måtte jeg gjøre noen justeringer for ca. 500 kr. :)

Skrevet

Heisann!!

Betalte 2700,- for min kjole!!Den er helt ny!! Farge ivory, sateng med perlebroderier spredd pent utover kjolen!! Den har ca 1 meter slep, og er min drømmekjole!!

:D :D :D :D :D

Lykke til!! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte en ny enkel brudekjole for kr 3800,-

Den er enkel med innsydde stener i overdel.

Skrevet

Min kjole kostet kr 4200,-, men i tillegg kom jo tilbehør. Tror sluttsummen ble på ca kr 7500,- ( 2-delt kjole, underskjørt, torsolle, strømper, sko, smykke, strømpebånd, truse, veske, sjal og kjolepose). Syntes jeg ikke kom så veldig ille ut av det.

Og så var jeg hos frisøren kr 2100,-

Stelte neglene mine kr 450,-

Fotpleie - gratis hos min svigerinne

Hudpeie - gave i utdrikningslaget

Brudebukett kr 1500,-

Skrevet

Det er veldig lurt å se etter pris både her og i utlandet. Når du finner hvilken kjole du vil ha, så hadde jeg sett og spurt meg om flere steder. Det lønner seg alltid. Men det er i utlandet jeg synes det er billigest.

Mitt tips er å lete på eBay når du finner kjolen din, der er det som regel mye billigere ennn andre steder.

Skrevet

Jeg skal leie, og betaler 3900,-, synes at det er litt dyrt, men hva gjør man ikke for å bli flott på den store dagen. Tenkte at jeg skulle kjøpe kjole, men når jeg fant denne så var det ikke tvil.

Skrevet

Hei! :D

Jeg ønsker å kjøpe meg en enkel kjole, og håper derfor å slippe unna med under 5000 kr. Men hvor har de billige kjoler? Junibrud som betalte under 3000,-? Hvor?

Har sett på noen danske sider på nettet. Ser billig ut der, men er det noen som har erfaring fra å kjøpe i Danmark?

I fare for å fremstille meg selv som en gjerrigknark... :oops:

Et bryllup blir jo uansett dyrt nok, ikke sant? :wink:

Skrevet

Et bryllup blir jo uansett dyrt nok, ikke sant? :wink:

Billige kjoler kan du nok få kjøpt brukt her via KG, på QXL eller på Ebay.

Et bryllup er dyrt ja, men det gjelder å spare inn på de rette tingene. Vi hadde et billig bryllup, selvom jeg belate 6500 for å leie en kjole. For meg var kjolen så viktig at jeg ville velge akkurat den kjolen jeg hadde lyst på uten å tenke på prisen. Så sparte vi heller inn på andre ting...

Skrevet

Kjolen min kostet 12000,- ny, og 6900,- å leie. Det var en nydelig grå demetrios-modell.

Skrevet

Jeg betalte 6000,- for min kjole. Da var den på salg og jeg bare falt pladask da jeg så den. Det var den første kjolen jeg prøvde og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte nettop den!

Følte meg som en prinsesse den dagen vi giftet oss!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...