AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #1 Skrevet 6. desember 2018 Jeg har en tidligere sjef som ikke vet hva han driver med. Han har utbetalt 2 lønninger til meg som er helt feil, og jeg har sagt i fra muntlig og skriftlig flere ganger. Det har vært frem og tilbake i over 2 måneder der han har bestemt seg og ombestemt seg for hva jeg har krav på, dette i et sluttoppgjør. I dag skulle han slå en strek over alt, og det høres jo bra ut. Men det har han sagt flere ganger før. Hvor lenge kan arbeidsgiver rote frem og tilbake med lønna mi? Er det over når jeg får sluttoppgjøret på onsdag? Det har vært så mye kaos med feriepenger, timer jeg ikke har fått avspasert, telefongodtgjørelse og sykepenger at jeg vet ikke om han skylder meg penger, eller jeg han. Jeg er dritlei og driter i det om jeg skulle hatt mer. Anonymkode: 9b034...227 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2 Skrevet 6. desember 2018 Ta kontakt med fagforeninga di, de kan sikkert hjelpe deg. Anonymkode: 59614...973 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #3 Skrevet 6. desember 2018 Har dere ikke HR avdeling? Anonymkode: 277a1...3c0
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #4 Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere ikke HR avdeling? Anonymkode: 277a1...3c0 Både det og lønningskontor. Men han her har egne meninger. TS Anonymkode: 9b034...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå