Gå til innhold

Ta imot sannhetens ord, åpn hjertene deres for Jesus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta imot Jesus mens dere enda kan, verden står i døren for tunge og fryktelige tider. Endetiden er nær og Jesus kommer snart ned for å hente sine folk med seg opp i paradis, mens de som fornekter han kommer i den annen død og blir kastet ned i avgrunnen hos Satan og blir pint i all evighet. 

Tenk på det Jesus måtte gå gjennom for å frelse menneskeheten og gi de evig liv, ta imot han før det er for sent

For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, tesla x skrev:

Ta imot Jesus mens dere enda kan, verden står i døren for tunge og fryktelige tider. Endetiden er nær og Jesus kommer snart ned for å hente sine folk med seg opp i paradis, mens de som fornekter han kommer i den annen død og blir kastet ned i avgrunnen hos Satan og blir pint i all evighet. 

Tenk på det Jesus måtte gå gjennom for å frelse menneskeheten og gi de evig liv, ta imot han før det er for sent

For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv!

Hvorfor ønsker du deg evig liv?

Skrevet

Er så lei denne misjoneringen!!!

Anonymkode: 99fcc...106

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, tesla x skrev:

Det Jesus gikk igjennom var fæle greier ja, men sannheten er jo at mange fler led samme skjebne. Og de hadde vel ikke en himmelsk far å dra hjem til heller så vidt jeg vet.

Skrevet

Ja ❤❤❤❤❤❤

Anonymkode: f7d78...e7c

• Liker 1
Skrevet

Hva er din forklaring på dinosaurer?

Anonymkode: 6df2a...012

Skrevet
10 minutter siden, tesla x said:

Ta imot Jesus mens dere enda kan, verden står i døren for tunge og fryktelige tider.

Jeg tror ikke på eventyr.

• Liker 2
Skrevet

Gud er ond og fortjener ingen kjærlighet fra oss. Vi bør alle gjøre som Stephen fry

• Liker 3
Skrevet

Halleluja, Herren er en jævla god gud som kaster oss rett i helvete!! 

Fy faen som jeg er glad jeg ikke har et jævla trangsynt syn på livet og ikke kunne leve mitt eget liv, men en jævla bok!!

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, tesla x skrev:

Hvis jeg er hjemme når Jesus kommer på døra, da skal jeg ta imot ham. 

Skrevet (endret)

Jesus gir deg en fin brunfarge når du soler deg, varme og lys. Takk til solen (Jesus) som gir oss alt. Takk for maten kjære sol. Slipp inn Jesus (solen) og la Jesus guide deg i livet med sitt lys. Har du sett lyset, for det har jeg. Uten lyset til Jesus (solen) så går vi i mørke. Hallelujah for en åpenbaring, å se hvor vi går.

Endret av TrekStar
  • Liker 1
Skrevet (endret)

i-dont-think-so-buster.jpg

Endret av Eugene Onegin
Skrevet
På 6.12.2018 den 17.02, Miklo Velka skrev:

Jeg tror ikke på eventyr.

Å kalle troen til milliarder av mennesker i verden for eventyr er ganske arrogant, særlig når det kommer fra en sær liten minoritet som ateistene er

Anonymkode: 4a888...d03

• Liker 2
Skrevet

Jeg har mange ganger ønsket jeg var troende. Det kunne gitt litt mening i mitt heller meningsløse liv...

Anonymkode: a220d...309

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å kalle troen til milliarder av mennesker i verden for eventyr er ganske arrogant, særlig når det kommer fra en sær liten minoritet som ateistene er

Anonymkode: 4a888...d03

Flertallet har ikke alltid rett, før i tiden mente flertallet at slaveri var greit, vil du si at flertallet da hadde rett?

Anonymkode: b11c2...3d1

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flertallet har ikke alltid rett, før i tiden mente flertallet at slaveri var greit, vil du si at flertallet da hadde rett?

Flertallet har vel aldri hatt rett noen gang, - eller når skulle det ha vært?

Skrevet
12 minutter siden, waco skrev:

Flertallet har vel aldri hatt rett noen gang, - eller når skulle det ha vært?

Flertallet mener at voldtekt av barn er galt, har fleretallet feik ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...